آیت الله رئیسی امید به قوه قضائیه را بیش تر از پیش می کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز، اظهار کرد: انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جدید قوه قضائیه بهترین انتخابی بوده است که اتفاق افتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نماینده مردم شاهین شهربرخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وی در بین رؤسای قوه قضائیه از جمله کسانی هستند که در سمت های مختلف قضایی از جمله بازپرس، دادسرا، دادگستری، قضاوت و معاون اول قوه قضائیه بوده و فردی است که از هر جهت سلامت، انقلابی و مردمی هستند.

,

وی افزود: آیت الله رئیسی با به کار بستن آن چه که مقام معظم رهبری در ابلاغ ایشان صادر کرده اند و طرح تحولی که خودشان برای قوه‌ قضائیه دارند در دهه پنجم انقلاب اسلامی می توانند امید را به قوه قضائیه بیشتر از این که تا به حال بوده است برگردانند.

,

حاجی عنوان کرد: این ممکن نیست مگر اینکه در انتخاب رؤسای دادگستری، دادستان ها و بعد از آن قضات و کارکنان دادگستری و دستگاه قضایی کشور ارزش به انقلابی ها، سالم ها و پرکارها دیده شود و در انتصاب افراد انقلابی تردیدی به خود راه ندهند.

,

انتهای پیام/

]
نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس گفت: آیت الله رئیسی در دهه پنجم انقلاب اسلامی می توانند امید را به قوه قضائیه بیشتر از این که تا به حال بوده است برگردانند.