کشف 10 دستگاه کانتینر عود خوشبو کننده قاچاق در هرمزگان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردارعزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی هرمزگان صبح امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: ماموران پلیس  امنیت عمومی استان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی نسبت به رصد تخلفات یک شرکت اقدام و در نهایت پس از ترخیص کالا  از یکی گمرکات استان پس از تعقیب و مراقبت های لازم  تعداد 10 دستگاه کانتینر حاوی عود خوشبو کننده  را در ایستگاه ایست و بازرسی شهید میرزایی بندرعباس شناسایی و توقیف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: به منظور بررسی دقیق این محموله ها، اکیپی متشکل از کارشناسان پلیس آگاهی و  پلیس امنیت عمومی استان به همراه کارشناس گمرک و نماینده صاحب کالا به محل توقیف محموله ها واقع در ایست و بازرسی شهید میرزایی اعزام شدند که پس از بررسی های دقیق و کارشناسانه مشخص شد تاریخ تولید و انقضاء و شماره پروانه بهداشتی کالا بر روی محصول با تاریخ تولید و انقضاء و شماره پروانه بهداشتی کالا که بر روی کارتن ها قید شده ، مغایرت دارد.

,

ملکی افزود: در بازسی دقیق بعمل آمده از کانتینر ها مجموعا 8 هزارو 750 کارتن شامل 52 میلیون و 500 هزار شاخه عود قاچاق کشف و ضبط شد.

,

وی خاطر نشان کرد:  ارزش کالاهای قاچاق کشف شده شش  میلیارد  و 600 میلیون ریال است.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و کشف 10 دستگاه کانتینر حامل عود خوشبو کننده قاچاق طی یک عملیات منسجم پلیسی در این استان خبرداد.