همایش گرامیداشت روز شهدا در دفتر نماینده ولی فقیه خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود/ جمع آوری 1200 وصیت‌نامه شهدا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان،حجت‌الاسلام محمد تقی عزیزی مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران خراسان‌جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد:  تاکنون یک‌هزار و 200 وصیت‌نامه از شهدای استان جمع آوری و طبقه بندی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,

 

,

 

,

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جمع‌آوری و نشر آثار و وصایای شهدا است، افزود: در این راستا 20 عنوان کتاب از وصایا با موضوعات حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، اسلام، اخلاق، نماز، جهاد و جنگ در تیراژ پایین منتشر شده و در صورت تامین اعتبار در تیراژ بالاتر به چاپ خواهد رسید.

,

 

,

 

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی بیان کرد: با توجه به فرارسیدن 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید، به همین مناسبت همایش گرامیداشت روز شهدا در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار خواهد شد.

,

 

,


عزیزی با بیان اینکه در این همایش تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران حضور خواهند داشت، عنوان کرد: تجلیل از خانواده و خدام شهدا و ایثارگران از مهمترین برنامه‌های این روز است.

,
,

 

,


وی نقش هنر را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم دانست و گفت: هنرمندان با تولید آثار فاخر باید نقش شهدا را در امنیت، آسایش و عزت ایران اسلامی تبیین کنند.

,
,

 

,


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی با اشاره به برنامه های این روز، اظهار کرد: برگزاری مسابقات انشانویسی در مدارس استان و تجلیل از 22 دانش آموز دارای اثر برتر، غبارروبی مزار شهدا، تقویت طرح سپاس، فعالیت در فضای مجازی و طرح نهالکاری هر شهید کاشت یک درخت از جمله برنامه‌های بزرگداشت روز شهدا است.

,
,

 

,


عزیزی با اشاره به فعالیت مضاعف موسسه پیام آوران ایثار، گفت: پیام آوران ایثار با حضور در دانشگاه‌ها، مدارس و مساجد با بیان خاطرات بر اهمیت این روز خواهند افزود.

,
,

 

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: براساس پیگیری‌ها تاکنون وصیت نامه شهدایی که فامیلی آنها با "الف" آغاز می‌شود، تکمیل شده و در صورت تامین اعتبار از استانداری بقیه در تیراژ بالای 500 عدد در مرحله اول به چاپ خواهد رسید.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به فرارسیدن 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید، به همین مناسبت همایش گرامیداشت روز شهدا در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار خواهد شد.