اجلاسیه مسئولان انجمن‌های بسیج هنرمندان کشور آغاز به کار کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان، مراسم افتتاحیه اجلاسیه مسئولان انجمن‌های سازمان بسیج هنرمندان کشور صبح امروز با حضور جمعی از چهره‌ها و اساتید هنری و فرهنگی در سالن جلسات کوثر مجتمع ولایت قم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
امیر نصیربیگی رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور در ابتدای این مراسم طی سخنانی از ضرورت برگزاری این نشست برای تبیین اهداف و برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان یاد کرد و افزود: این گردهمایی فرصتی برای هم‌فکری و ترسیم مسیر سال آینده سازمان بسیج هنرمندان است که امیدواریم با این مسیر به قله اصلی نظام اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر برسیم.
,
همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم با تاکید بر اینکه باور کردن قدرت خداوند متعال موجب تبعیت از دستورات الهی می‌شود، تصریح کرد: هنر اصلی انسان زندگی با معرفت است و جایگاه انسان وابسته به شناخت و آگاهی انسان از عالم است چراکه اگر نسبت به این دنیا شناخته لازم را نداشته باشیم به آن وابسته و از خداوند متعال دور خواهیم شد.
,
محوریت اصلی این اجلاسیه، نشست مشترک اعضای شورای مرکزی انجمن‌های مرکزی با مسئولان انجمن‌های استانی سراسر کشور است که در قالب کارگاه‌ها و کلاس‌های مختلف دنبال می‌شود.
,
حضور هنرمندان بسیجی در مسجد مقدس جمکران و قرائت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، دیدار مسئولان سازمان بسیج هنرمندان کشور با آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید جهان تشیع و برگزاری مراسم اختتامیه در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با سخنرانی آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی از دیگر بخش‌های این اجلاسیه دو روز خواهد بود.
,
انتهای پیام/
]
اجلاسیه مسئولان انجمن‌های سازمان بسیج هنرمندان کشور صبح امروز با حضور برخی از چهره‌ها و اساتید هنری و فرهنگی در مجتمع ولایت شهر مقدس قم آغاز به‌کار کرد.