آماده باش مراکز درمانی تامین اجتماعی برای ارائه خدمات به کاروانهای راهیان نور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: تمامی مراکز درمانی تحت پوشش مدیریت درمان استان زنجان تا قبل از تعطیلات نوروزی، آماده خدمت رسانی به کاروانهای راهیان نور هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

مدیر درمان استان با بیان اینکه دو مرکز درمانی بستری شامل بیمارستان امام حسین (ع) و امید ابهر در ایام تعطیلات نوروزی نیز برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی فعال خواهند بود افزود: استان زنجان در مسیر حرکت کاروانهای راهیان نور قرار دارد و بهمین جهت آمادگی لازم را بمنظور پذیرش و خدمت رسانی به صورت اورژانسی و امداد رسانی به کاروانهای راهیان نور میباشد0

,

محمدی بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی بعنوان دومین بال درمان کشور ، در برخی استانها استقرار درمانگاه صلواتی با حضور یک نفر پزشک و یک نفر بهیار یا پرستار، تجهیزات پزشکی و داروهای مورد نیاز بهمراه یک دستگاه آمبولانس با راننده از تاریخ 15  اسفند لغایت 15 فروردین 98 در مناطق عملیاتی خواهد داشت .

,

وی در پایان آمادگی کامل مراکز درمانی استان را برای خدمت رسانی به کاروانهای راهیان نور اعزامی از سایر استانها را اعلام کرد.

,

انتهای پیام/

]
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از آماده باش مراکز درمانی تامین اجتماعی برای ارائه خدمات به کاروانهای راهیان نور خبر داد.