بی‌خیالی دولت به تذکرات مجلس، دهن‌کجی به مردم است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن بهرام‌نیا امروز در گفت‌وگو با نافع با اشاره به وضعیت آشفته بازار و رها شدن آن توسط دولت، اظهار کرد: وضعیت بازار در سراسر کشور آشفته است و افراد سودجو و فرصت‌طلب دنبال به جیب زدن پول خود هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی افزود: این آشفته بازار باعث شده تا افراد بی‌وجدان بدون در نظر گرفتن وضعیت درآمد و معیشت مردم سوءاستفاده کنند.

,

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید به وظیفه خود که ورود به بازار، نظارت بر قیمت‌ها و تعدیل آن است، عمل کند، بیان کرد: نظارت، پایش و برخورد با اشخاص سودجو و دانه درشت باید انجام گیرد و قطعا فشارهایی که به مردم تحمیل می‌شود ناشی از سوءمدیریت‌ها، عدم نظارت و پایش‌ها است.

,

وی با بیان اینکه بخش عمده‌‌ای از مشکلات اقتصادی مربوط به سوءمدیریت‌ها و بی‌تدبیری‌هاست، گفت: بخشی هم ناشی از تحریم‌ها است اما اگر مردم ببینند که مسؤولان در حال کار و تلاش برای رفع مشکلات آنها هستند سختی‌ها را تحمل می‌کنند.

,

بهرام‌نیا افزود: متأسفانه آنچه این روزها برای مردم ناخوشایند است، رهاسازی بازار و قیمت‌های دل بخواهی است.

,

وی تاکید کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان تعزیرات و سایر دستگاه‌های مرتبط باید ورود کرده و از روزمرگی  بیرون بیایند.

,

نماینده مردم نهاوند در مجلس با بیان اینکه ما نمایندگان چندین بار به دولت تذکر داده‌ایم، خاطرنشان کرد: تذکرات مجلس به دولت تبدیل به یک روند روتین و فرهنگ شده که البته دولت نسبت به این تذکرها بی‌خیال و بی‌اعتنا است که این بی‌اعتنایی نوعی دهن‌کجی به مردم محسوب می‌شود.

,

وی در پایان گفت: اگر لازم باشد استیضاح رئیس جمهور را در دستور کار قرار می‌دهیم.

,

انتهای پیام/

]
نماینده مردم نهاوند در مجلس با بیان اینکه مجلس چندین بار به دولت در خصوص رفع مشکلات اقتصادی و نظارت بر بازار تذکر داده، گفت: تذکرات مجلس به دولت تبدیل به یک روند روتین و فرهنگ شده که البته دولت نسبت به این تذکرها بی‌خیال و بی‌اعتنا است و این بی‌اعتنایی نوعی دهن‌کجی به مردم محسوب می‌شود.