کشف بیش از ۱۱۴ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق و عرضه مواد محترقه غیر مجاز، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان زنجان موفق شدند طی یک عملیات غافلگیرانه 62 هزار و 132 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز را از 2 واحد صنفی کشف و متهمان را دستگیر کنند.

,

سردار جهانبخش گفت: همچنین ماموران پلیس امنیت عمومی استان زنجان و ماموران انتظامی شهرستان‌های ابهر‌، ایجرود‌، خرمدره‌، خدابنده و ماهنشان موفق شدند 52 هزار انواع مواد محترقه غیر‌مجاز را از واحد‌های صنفی کشف کنند در این زمینه 5 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

,

 

,

توقیف 9 دام سنگین قاچاق در ابهر

, توقیف 9 دام سنگین قاچاق در ابهر,

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 9 راس دام سنگین قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال در این شهرستان خبرداد.

,

وی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، عوامل انتظامی کلانتری 13 شریف آباد حین کنترل خودروهای عبوری در محور قیدار- ابهربه یک دستگاه کامیون باری مشکوک و به منظور بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.

,

سردار جهانبخش افزود: در بازرسی های صورت گرفته از این خودرو 9 راس دام سنگین فاقد مجوز حمل به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال کشف شد.

,

وی بیان کرد: پلیس در مقابله با پدیده قاچاق، حضوری فعال و موثر داشته و برابر قانون با مخلان امنیت اقتصادی قاطعانه برخورد می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 114 هزار و 132 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز طی دو عملیات جداگانه خبر‌داد.