پرستاری که سارق میلیونی از آب درآمد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با صاحب نیوز بیان کرد: در پی وصول شکایتی مبنی بر سرقت مقدار 600 میلیون ریال وجه نقد و طلا از منزل یک خانم سالمند در شهر شاهین شهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری 11 قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر افزود: کارآگاهان پس از انجام یک سری کارهای تخصصی پی بردند سارق یک خانم بوده که به تازگی به عنوان پرستار در منزل این خانم کهنسال استخدام شده است.

,

وی در ادامه بیان داشت: پس از هماهنگی قضائی این خانم سارق دستگیر و در بازرسی از منزل او طلاها و وجوه نقد سرقت شده به ارزش 600 میلیون ریال کشف شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان با اشاره به تحویل متهمه به مراجع قضائی از شهروندان محترم بخصوص سالمندان خواست: از نگهداری پول و زیور آلات درمنزل خودداری و آن ها را به صندوق امانات بانک ها بسپارند و هنگام استخدام پرستار، حتماً از سابقه او مطلع و سعی کنند از شرکت های معتبری که دارای مجوز معتبر هستند، نسبت به استخدام پرستار برای سالمندان خود اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری خانمی که تحت پوشش پرستار یک سالمند مقدار ۶۰۰ میلیون ریال طلا و وجه نقد از او سرقت کرده بود خبر داد.