پویش عیدانه اهدای خون در قزوین راه‌اندازی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین برادران در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به اهمیت اهدای خون اظهار کرد: مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه انتقال خون تهیه و تامین ماده حیاتی خون سالم و فرآورده‌های آن است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: با توجه به نیاز روزافزون به خون و فرآورده‌های خونی به علت بیماری‌ها، تصادفات، سرطان‌ها، بلایای طبیعی در تصادفات و اعمال جراحی احتیاج به خون امری مستمر و دائمی است.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز و افزایش تردد در سطح جاده‌های استان ضروری است که مردم به صورت مستمر برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کنند. 

وی عنوان کرد: پویش عیدانه اهدای خون با شعار "سرخی تو از من" و با هشتک "اهدای خون-یک کار خیر" با هدف نجات انسان‌ها برای ایام نوروز راه‌اندازی شده است. 

برادران بیان کرد: از هم استانی‌های عزیز دعوت می‌شود که در این ایام جهت کمک به بیماران نیازمند به خون به مراکز اهدای خون استان مراجعه کنند. 

وی در ادامه با اشاره به ایام و ساعات پذیرش اهداکنندگان در اداره‌کل انتقال خون استان در ایام نوروز 98 گفت: مرکز انتقال خون قزوین در شیفت صبح از ساعت ۸ تا 13 و شیفت بعدازظهر از ساعت 16 تا 20 در روزهای 3 تا 8 فروردین و روزهای 10 و 11 فروردین و همچنین در روز 15 فروردین فعال است. 

مدیرکل انتقال خون استان قزوین در پایان گفت: مرکز تاکستان از ساعت 8 الی 13 در روزهای 5 تا 8 فروردین و روزهای 10 و 11 و همچنین 15 فروردین پذیرای اهداکنندگان خون است. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
مدیرکل انتقال خون استان قزوین با اشاره به فعالیت مراکز انتقال خون در ایام نوروز گفت: پویش عیدانه اهدای خون با شعار "سرخی تو از من" با هدف نجات انسان‌ها برای ایام نوروز راه‌اندازی شده است.