امداد رسانی ۴۴ پایگاه هلال احمر در کرمانشاه به مسافران نوروزی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرش لهونی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، با بیان اینکه طرح ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر از بیست و پنجم اسفند ماه آغاز و تا هفدهم فروردین اجرایی می‌شود، اظهار داشت: در زمان اجرای این طرح تمام تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در آماده باش کامل به سر می‌برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لهونی, شبکه اطلاع رسانی مرصاد, باش,

وی افزود: ۲۹ پایگاه ثابت و موقت بین شهری و ۱۵ پایگاه شهری طی این طرح به مسافران نوروزی خدمت رسانی خواهند کرد.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه در این پایگاه‌ها امکان اسکان اضطراری برای مسافران در راه مانده وجود دارد، بیان داشت: یک فروند بالگرد هلال احمر به همراه تیم امداد هوایی در استان آماده باش کامل هستند.

, باش,

وی با اعلام اینکه تیم‌های واکنش سریع هلال احمر استان و تیم‌های امداد و نجات خواهران (توانا) هم طی این مدت خدمات رسانی می‌کنند بیان کرد: در بحث فعالیت‌های بشر دوستانه و کمک به امر سلامت نوروزی ۲۰ ایستگاه ایمنی و سلامت در سطح استان فعال خواهند شد.

,

لهونی تصریح کرد: در این ایستگاه‌ها تست قندخون، فشار خون، راهنمای مسافران نوروزی و فضای دوستدار کودک خواهیم داشت همچنین جمعیت هلال احمر کمپین بهرفت (بهبود رفتاهای ترافیکی) با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای را راه اندازی کرده و شخصی که به این کمپین می‌پیوندد متعهد می‌شود قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کند.

, لهونی, بهرفت, رفتاهای,

وی با توصیه به مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: مهمانان نوروزی قبل از سفر اطلاعات کامل شرایط آب و هوایی مقصد و مسیر حرکت را به دست آورند همچنین از سلامت و ایمنی خودروها مطمئن شوند.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: رانندگان باید زنجیر چرخ و وسایل ایمنی را به همراه داشته باشند و هنگام مسافرت از مسیرهای اصلی عبور کنند همچنین هنگام رانندگی حتماً از کمربند ایمنی استفاده و به همراهان هم یادآوری کنند زیرا کمربند ایمنی نقش مهمی در کاهش ضایعات نخاعی ناشی از تصادفات دارد.

,

وی با تاکید بر اینکه در زمان حوادث حق تقدم در عبور و مرور همواره با نیروهای امدادی است بنابراین باید با امدادگران و نیروهای امداد همکاری شود افزود: مردم در صورت بروز هرگونه مشکل ضمن حفظ خونسردی با شماره ملی ۱۱۲ ندای امداد تماس گرفته یا به نزدیک ترین پست امدادی مراجعه کنند.

, ترین,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از خدمت‌رسانی ۴۴ پایگاه هلال احمر به مسافران نوروزی در این استان خبر داد.