آمادگی بیمارستان‌های کرمانشاه برای ارائه خدمات در ایام نوروز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن روشنی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: در طول ایام نوروز تمام بیمارستان‌های کرمانشاه از جمله بیمارستان‌های تخصصی زنان و زایمان معتضدی، مسمومیت، چشم و سوختگی امام خمینی (ره)، مرکز ترومای آیت الله طالقانی، بخش اعصاب و روان فارابی و بخش عمومی بیمارستان امام رضا (ع) برای پذیرش بیماران و ارائه خدمات درمانی در آماده باش کامل به سر می‌برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد, ترومای, ع), باش,

وی افزود: بیمارستان‌های شهرستان‌های استان به همراه تجهیزات و پزشکان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: هر بیمارستان به فراخور نیاز و حجم خدمات ارائه شده نسبت به شیفت بندی پزشکان اقدام کرده و در مواردی که نیاز به جراحی فوری باشد امکان حضور پزشک و انجام جراحی فراهم خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: در نوروز علاوه بر شیفت بندی پزشکان و کادر پزشکی در بیمارستان‌ها، در حوزه ستادی معاونت درمان نیز شیفت بندی انجام شده است.

,

روشنی با تاکید بر اینکه به طور روزانه بر کلیه بیمارستان‌ها اعم از دولتی، خصوصی، تأمین اجتماعی و دانشگاهی نظارت خواهد شد گفت: تیم‌های بازرسی و نظارت معاونت درمان از بیست و نهم اسفند تا شانزدهم فروردین به صورت روزانه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را مورد پایش قرار می‌دهند.

,

وی با اعلام اینکه در حال حاضر نیز پایش های پیش از نوروز برای رفع نواقص احتمالی در حال انجام است بیان داشت: در طول بازرسی، بر نحوه خدمت رسانی پزشک و تیم‌های درمانی نظارت خواهد شد و در ایام نوروز در صورت مشاهده قصور یا تخلفی موارد صورت جلسه و تشکیل پرونده خواهد شد.

, های,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در صدد ارائه بهترین خدمات به مسافران نوروزی هستیم هرچند امیدواریم شاهد کمترین مراجعات به بیمارستان‌ها باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آمادگی بیمارستان‌های کرمانشاه برای ارائه خدمات در ایام نوروز به بیماران خبر داد.