توقیف محموله قاچاق ۱۰ میلیارد ریالی گوشی تلفن همراه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از رسیدگی به پرونده موتورسیکلت قاچاق در ابهر خبرداد اظهار کرد: در استان زنجان مقابله با قاچاق کالا تشدید یافته و با عاملان قاچاق کالا براساس قانون برخورد می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: یکدستگاه موتورسیکلت قاچاق در شهرستان ابهر توقیف و پرونده‌ای در این زمینه در تعزیرات حکومتی ابهر تشکیل شد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: شعبه مربوطه عامل قاچاق را علاوه بر ضبط موتور‌سیکلت به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 160میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

,

وی با اشاره به توقیف محموله قاچاق گوشی در زنجان بیان کرد: بزرگترین محموله گوشی تلفن همراه قاچاق در شهرستان ایجرود کشف و ضبط شد.

,

ممیزی خاطر نشان کرد: عامل قاچاق پس از ناتوانی در انتقال محموله‌، خودروی سمند و محموله گوشی تلفن همراه به تعداد 394 دستگاه در برند سامسونگ را در حوالی شهرستان ایجرود رها و خود نیز متواری شده است.

,

وی افزود: پرونده بصورت خارج از نوبت در شعب این اداره کل تشکیل و تحقیقات تخصصی درخصوص شناسایی عامل و یا عوامل قاچاق در حال انجام است.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان بیان کرد: ارزش محموله 10 میلیارد ریال برآورد شده است.

,

وی در پایان با اشاره به نظارت بر بازار در سطح استان افزود: نظارت تیم‌های سیار مشترک از بازار زنجان انجام می‌شود و این نظارتها در چند روز پایانی سال تشدید شده است.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به توقیف محموله گوشی قاچاق در استان زنجان گفت: محموله 10 میلیارد ریالی گوشی تلفن همراه قاچاق در زنجان توقیف شد.