مطالبه دانشجویان پیام نور چرام به فرمانداری کشیده شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس در روزهای گذشته که رسانه ها خبر از تعطیلی دانشگاه پیام نور  را می دادند و بحث انتقالی این دانشگاه را به واحد کهگیلویه پیش بینی می کردند، در نهایت این پیش بینی رنگ واقعیت گرفت و دانشجویان پیام نور برای رفع مطالبه خود به فرمانداری چرام رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

 

,

دانشجویان پیام نور به این علت برای ادامه تحصیل به شهرهای اطراف مراجعه نمیکنند که متحمل هزینه های بیشتر برای این عزیزان وخانوادهای محترم آنها خواهد شد.

,

, ,

از طرفی مراجعه دانشجویان این شهرستان به شهرهای اطراف با خطرات تصادفات جاده ای قابل توجیه نیست.

,

 

,

 

,

حال تعدادی از دانشجویان با فرماندار چرام دیدار کردند و رفع این مشکل را از وی خواستار شدند.

,

, ,

فرماندار چرام نیز تماسی با نماینده شهرستانهای چهارگانه داشت تا برای این مشکل تدبیری اندیشه شود.

,

 

,

با توجه به شنیده ها،عدل هاشمی پور بیان کرده است که تا اوایل مهرماه در یک مکان استیجاری مستقر شود تا در یک فرصت مناسب چنین مشکلی تعیین و تکلیف کنیم.

,

, ,

طی اطلاعات خبرنگاراین پایگاه خبری،دانشگاه پیام نور بعلت اینکه کمتر از 60کیلومتر با واحد مرکزی پیام نور(کهگیلویه)فاصله دارد،قادر به ماندن در چرام نیست و از طرفی این مورد مصوبه دانشگاه پیام نور کشور است.

,

 

,

حال باید مشاهده کرد وضعیت این دانشگاه به کجا می رسد و آیا مردم و مسئولان چرام برای ماندن این مرکز عالی تدبیر یا فکری می کنند یاخیر.

,

, ,

انتهای پیام/

]
در مدت گذشته که رسانه ها خبر از تعطیلی دانشگاه پیام نور را می دادند و بحث انتقالی این دانشگاه را به واحد کهگیلویه پیش بینی می کردند، در نهایت این پیش بینی رنگ واقعیت گرفت و دانشجویان پیام نور برای رفع مطالبه خود به فرمانداری چرام رفتند.