علت حضور نهادهای اطلاعاتی در دفتر زنگنه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت‌الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درخصوص پشت پرده اتفاقات عجیب دفتر وزیر نفت و ورود یک نهاد امنیتی به تحولات دفتر زنگنه، گفت: طبق شنیده‌ها در دفتر وزیر نفت برای نیروی‌های خدماتی حسابی باز شده است و مسئولان دفتر زنگنه از مراجعه‌کنندگان، افراد دارای قرارداد با وزارت نفت، مؤسسان شرکت‌های نفتی و گازی و... درخواست واریز مبلغی به حساب نیروهای خدماتی جهت انجام کارشان را داشتند و در ادامه نیروهای خدماتی این مبالغ واریزی به حساب‌شان را تحویل مسئولان دفتر آقای زنگنه می‌دادند و حتی آنجا برای این کار دستگاه کارت‌خوان گذاشته بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ظاهرا مسئولان دفتر زنگنه با این توجیه که گروه های واسطه‌ای برای انجام کار شما تشکیل می‌شود و وجه دریافتی نیز برای انجام کار توسط آن گروه‌هاست، از مراجعان درخواست کشیدن کارت می‌کردند.
,
 
,
وی اضافه کرد: احتمالاً نیروهای خدماتی از اصل این جریان بی‌خبر بوده و یا مجبور و وادار به باز کردن حسابی برای واریز وجوه دریافتی از مراجعه‌کنندگان، افراد دارای قرارداد با وزارت نفت، مؤسسان شرکت‌های نفتی و گازی و... شده‌اند.
,
 
,
خادمی همچنین خبر داد: یکی از مسئولان دفتر وزیر نفت که گویا ارتباط خوبی نیز با آقای وزیر دارد و از دفتر وزیر به شرکتی در ترکیه رفت و آمد داشته، پس از شنیدن خبر حضور نیروهای امنیتی در دفتر وزیر و بازجویی از کارکنان سکته کرده و راهی بیمارستان شده است.
,
 
,
این نماینده مجلس ادامه داد: با توجه به اینکه نهادهای نظارتی وارد موضوع شده‌اند باید فرصت داد تا از جزئیات این ماجرا دقیق‌تر پرده‌برداری شود.
,
 
,
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از مدت زمان انجام این اقدام در دفتر وزیر نفت و میزان رقم دریافتی ابراز بی‌اطلاعی کرد.
,
 
,
منبع: خانه ملت
]
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه مسؤولان دفتر وزیر نفت از مراجعان به دفتر مبالغی دریافت می‌کردند، گفت: فرد نزدیک به زنگنه پس از شنیدن خبر حضور نیروهای امنیتی در دفتر وزیر سکته کرد.