آماده باش کامل نیروهای هلال احمر پلدشت تا ۱۷ فروردین ۹۸
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا صادق علیزادگان در گفگو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به طرح امداد و نجات جاده ای، پست ایمنی و مسافرین نوروزی گفت: طرح نوروزی هلال احمر از ۲۵ اسفند ماه در محورهای مواصلاتی پلدشت به سدارس و از ۲۸ اسفند ماه در ورودی شهر شروع و به مردم و مسافران خدمات ارائه می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی در خصوص اهداف این طرح تصریح کرد: هدف طرح نوروزی راهنمایی و پوشش امدادی حوادث جاده ای در نوروز است.

,

وی اظهار کرد: در طول این مدت ۶۶ نفر امدادگر و ۲ نجاتگر راننده در پایگاه موقت سدارس در۴۵ کیلومتری پلدشت با یک دستگاه آمبولانس به صورت شبانه روزی و یک کشیک شعبه به هموطنان عزیز خدمات ارائه می کند.

,

رییس جمعیت هلال احمر پلدشت با تاکید براینکه حوادث جاده ای اولین عامل در افزایش آمار و تلفات جانی است، افزود: پایگاه‌های امدادرسانی شهید رضایی در امداد رسانی به حادثه دیدگان در نوروز امسال نقش ویژه‌ای را ایفا می کند.

,

علیزادگان گفت: اسکان اضطراری هلال احمر با ۵  تخته چادر در پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی آمادگی اسکان ۲۵ نفر مسافر را در هر شبانه روز دارد.

,

رییس جمعیت هلال احمر پلدشت با اشاره به کاهش حوادث طی این مدت افزود: نیروهای هلال احمر تا ۱۷ فروردین ماه در آماده باش ۱۰۰درصد بوده و به مسافران خدمات ارائه می کند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس جمعیت هلال احمر پلدشت گفت: طرح نوروزی هلال احمر از ۲۵ اسفند ماه در محورهای مواصلاتی پلدشت به سدارس و از ۲۸ اسفند ماه در ورودی شهر شروع و به مردم و مسافران خدمات ارائه می کند.