چاره ای جز استفاده از بخش خصوصی برای پیشبرد پروژه‌ها نداریم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصاد ، مهرداد سالاری پیش از ظهر امروز دوشنبه در آخرین شورای اداری سال ۹۷ اظهار داشت: امسال شهرداری‌های ما به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و عدم توانایی پرداخت حقوق شهروندی به شهرداری‌ها وضعیت مناسبی نداشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

وی افزود: جهت رفع این مشکل با پیگیری‌های استاندار موفق شدیم از اعتبارات مالی جهت کمک به شهرداری‌ها استفاده کنیم که این کار برای اولین بار در کشور رخ داده است.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه با تاکید بر ارتقا کیفیت کارها اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری‌ها و دهداری‌ها جهت استقبال از میهمانان نوروزی تمام همت خود را به کار گرفته اند تا لحظات شادی را برای آنها رقم بزنند.

,

وی با بیان اینکه در سال ۹۷ در انجام پروژه‌های عمرانی سعی کردیم طرح‌ها را به سمت اشتغالزایی ببریم، گفت: به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌ها این امر محقق نشد و جا دارد بیشتر بر این موضوع دقت داشته باشیم.

,

سالاری بیان کرد: دستگاه‌های مختلف در انجام پروژه‌های سال ۹۸ دقت داشته باشند که به سمت اشتغالزایی سوق داده شوند و با این اعتبارات چاره‌ای جز استفاده از ظرفیت بخش خصوصی جهت پیشبرد پروژه‌ها نداریم.

,

وی از پرداخت اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی پروانه‌های مربوط به شهرداری‌ها خبر داد و افزود: در پروژه‌ها عدالت اجتماعی رعایت نمی‌شود و اگر درست این اعتبارات را هزینه نکنیم اجحاف در حق شهروندان صورت می‌گیرد.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: در بحث استقرار کاربری‌ها نیز انتقاداتی وجود دارد که باید در جهت رفع آن و هدایت کسانی که برای سرمایه گذاری ورود پیدا می‌کنند تلاش کنیم.

,

وی ادامه داد: توسعه شبکه ریلی، استقرار اداره کل راه آهن در استان کرمانشاه، دهکده لجستیک، طرح جامع اربعین از جمله مباحث عمرانی هستند که اقدامات مناسبی در خصوص آنها صورت گرفته و در حال رایزنی جهت تکمیل و راه اندازی آنها هستیم.

,

سالاری گفت: در خصوص جذب اعتبارات عمرانی مدیران نباید تعلل کنند و برای سال آینده دستگاه‌های اجرایی اگر تا پایان فروردین نتوانستند اعتبارات را جذب کنند فرصت را به دستگاه‌های دیگر خواهیم داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به اجرای برخی پروژه‌های عمرانی در استان گفت: چاره ای جز استفاده از بخش خصوصی برای پیشبرد این پروژه‌ها نداریم.