مجتمع تجاری اداری هلال بیرجند نیازمند مساعدت شهرداری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید مجتبی علوی‌مقدم معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی امروز در دیدار با مدیرعامل و معاونین جمعت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: کار در جمعیت هلال احمر، یک کار داوطلبانه و ایثارگرانه محسوب می‌شود و با تمام مشکلاتی که پیش روی آنهاست، اما حس انسان دوستانه و توجه به هم‌نوع موجب حضور افراد در این مجموعه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان, خاورستان, ، , سید مجتبی علوی‌مقدم معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی امروز در دیدار با مدیرعامل و معاونین جمعت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: کار در جمعیت هلال احمر، یک کار داوطلبانه و ایثارگرانه محسوب می‌شود و با تمام مشکلاتی که پیش روی آنهاست، اما حس انسان دوستانه و توجه به هم‌نوع موجب حضور افراد در این مجموعه شده است.,

 

,
وی افزود: حاکمیت نیز خود را موظف می‌داند که به صورت تمام قد از مجموعه هلال احمر قدر دارنی و حمایت کامل انجام دهد و در چند سال گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی در بدنه دولت و خراسان‌جنوبی، دست ما در خصوص مساعدت‌ها و همراهی‌ها بسته شده است.
,
 
,
 
,
معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی بیان کرد: تمامی امدادگران به صورت فردی اقدامات خوبی انجام می‌دهند اما در بحث تیمی هنوز باید تلاش کرد و با تشکیل کارگروه‌هایی، آموزش‌ها را در بعد عملی نیز پیگیری کرد.
,
 
,
 
,
علوی مقدم از فعالیت 14 کارگروه زیر نظر مدیریت بحران در استان خبر داد و عنوان کرد: کارگروه‌ها باید در شرایط پیشگیرانه متناسب با امکانات و تجهیزات استان، آموزش های لازم را ببیند چراکه برنامه‌هایی از پیش تعریف شده و به صورت استاندارد در اختیار این کارگروه ها قرار می گیرد و امکاناتی را نیاز دارد که ممکن است در استان ما وجود نداشته باشد لذا باید به دنبال راه های جایگزین بود.
,
 
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در زمینه لرزه خیزی و گسل‌ها در استان کار عملی متناسب انجام نشده و مطالعات کلی بوده است و باید به سمت تهیه نقشه‌های پهنه بندی در موضوع زلزله رفت تا ساخت و سازها در گسل ها با محاسبات و برنامه ریزی انجام شود که جمعیت هلال احمر استان هم در این زمینه نیاز به آموزش و بروز رسانی دارد.
,
 
,
 
,
معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به موضوعات فرهنگی، گفت: نقش رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی حائز اهمیت است و هنوز تا اطلاع رسانی شایسته موضوعات فاصله داریم که در این خصوص رسانه‌ها باید با ما همراه باشند.
,
 
,
 
,
علوی مقدم از صداقت، امانت داری، ایثار و فدارکاری امدادگران جمعیت هلال احمر تشکر و قدردانی کرد و گفت: با مشارکت جمعیت هلال احمر با مدیریت بحران استان امدادرسانی‌ها به موقع و شایسته انجام شده است.
,
 
,
 
,
وی در خصوص مجتمع تجاری،اداری هلال بیرجند، گفت: از شهرداری انتظار است کمک کند تا ساختمان جدید به بهره‌برداری برسد چرا که هلال احمر در این خصوص بی توجه نبوده و مجوز های لازم برای ساخت و ساز این پروژه اخذ شده است.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: از شهرداری انتظار است کمک کند تا ساختمان جدید به بهره‌برداری برسد چرا که هلال احمر در این خصوص بی توجه نبوده و مجوز های لازم برای ساخت و ساز این پروژه اخذ شده است.