برگزاری نخستین جشنواره ملی عکس آئین‌های نوروزی در کرمانشاه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصاد ، مهدی عبدالمالکی با اعلام این خبر اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج عکاسی شهری با تاکید بر حفظ هویت نوروز در کرمانشاه و به تصویر کشیدن آداب و رسومِ نوروزی کرمانشاه در برهه‌های زمانی مختلف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

به گفته عبدالمالکی، در نخستین جشنواره ملی عکس آئین‌های نوروزی، زیبایی‌های نوروز در کرمانشاه، اماکن تاریخی و گردشگری کرمانشاه، نوروز در میان قومیت‌های مختلف کرمانشاه، آداب و رسوم مردم این دیار، مناسبت‌های نوروزی و مهمانان نوروزی کرمانشاه محوریت قرار خواهد گرفت.

,

وی با بیان اینکه جشنواره عکاسی مذکور در دو بخش موبایلی و حرفه‌ای برگزار می‌شود، افزود: افراد شرکت کننده می‌توانند از طریق عضویت در کانال گهواره تمدن، یا ثبت نام اینترنتی یا ارسال عکس‌ها در قالب ایمیل در جشنواره حضور یابند.

,

عبدالمالکی آخرین مهلت ارسال تصاویر را شانزدهم فروردین اعلام کرد و گفت: همچنین داوری این تصاویر طی روزهای ۲۹ و ۳۰ جاری انجام خواهد شد و آثار برگزیده نیز در مراسم اختتامیه نیمه نخست اردیبهشت تقدیر می‌شوند.

,

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه تصاویر باید از محدوده جغرافیایی کرمانشاه گرفته شود، گفت: عکاسان می‌توانند در هر دو بخش جشنواره شرکت کنند و نسبت به ارسال حداکثر پنج فریم عکس رنگی یا سیاه و سفید اقدام کنند.

,

به گفته عبدالمالکی جوایز جشنواره مذکور در بخش موبایلی ۷۰۰ هزار تومان، ۶۰۰ هزارتومان و ۵۰۰ هزار تومان به نفرات اول تا سوم و در بخش حرفه‌ای یک میلیون تومان، ۹۰۰ هزار تومان و ۸۰۰ هزار تومان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، از برگزاری نخستین جشنواره ملی عکس آئین‌های نوروزی خبر داد.