کشف بیش از ۴۲ کیلو گرم تریاک در زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رحیم جهانبخش در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کشف مواد مخدر در زنجان اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعالیت یک نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
وی افزود: این فرد  به هویت معلوم با همکاری دو نفر دیگر در یکی از مناطق شهر زنجان  ساکن بود مواد مخدر از نوع تریاک را در اوزان بالا تهیه و توسط عوامل خود توزیع  می کرد.
,
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: به دنبال این اطلاع تیم ویژه ای از ماوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان ایجرود تشکیل و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
,
این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله ماموران با انجام کار اطلاعاتی موفق شدند متهم را به همراه دو نفر از همدستانش شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی آن ها را  در منزل خود دستگیر کنند.
,
سردار جهانبخش با اشاره به اینکه  در بازرسی از منزل این متهم مقدار 42 کیلو و 870 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، خاطر نشان کرد : در این زمینه 3 متهم دستگیر که با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.
,
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر  ابراز کرد: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت های پلیس  میتواند گام موثری در برخورد با  قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.  
,
 
,
انتهای پیام/
]
فرمانده انتظامی استان از کشف 42 کیلو و 870 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری 3 قاچاقچی سابقه دار در یک عملیات پلیسی خبرداد.