ریشه کنی بیکاری مهترین دستاورد رونق تولید است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سال های اخیر همواره بر روی اقتصاد و تولید داخلی تاکید داشته اند که نشان دهنده بینش ایشان در زمینه شناخت مشکلات کشور است.

وی ادامه داد: امسال هم انتظار این بود که ایشان شعاری در زمینه تولید داخل انتخاب کنند تا بتوانیم با عمل به رهنمودهای ایشان بر مشکلات غلبه کنیم.

آشتیانی تصریح کرد: رونق تولید بیکاری را در کشور ریشه کن می کند و این مهم ترین دستاوردی است که عمل به شعار سال می تواند در پی داشته باشد.

وی به نارضایتی مردم از وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و بیان داشت: مردم از مشکلات اقتصادی ناراحت هستند و برای رفع این مشکلات توجه به تولید کافی نیست بلکه باید با رونق همراه باشد.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: این رونق را چه کسانی می توانند بر عهده بگیرند مجریان کار می توانند در این زمینه تصمیم گیری کنند و این وظیفه ای دولت و مجلس است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه تاکید کرد: تحقق رونق تولید و اقتصاد مقاومتی می تواند زمینه وابستگی به بیگانگان را برای همیشه از بین ببرد و کشور را در مسیر توسعه و اعتلا قرار دهد.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایران تنها با عمل به فرامین رهبری محقق می شود، گفت: ریشه کنی بیکاری مهترین دستاورد رونق تولید است.