اقامت بیش از ۲۷ هزار گردشگر در سطح استان اردبیل
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر فلاحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: از 27 اسفند ماه سال قبل تا پایان اولین روز سال جدید بیش از 27 هزار و 300 گردشگر در مراکز اقامتی و هتل‌های استان اردبیل اقامت داشته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: در این بازه زمانی حدود 62 هزار مورد بازدید از مراکز تاریخی، تفریحی و توریستی در سطح استان انجام شده است.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: همچنین در این مدت بیش از هزار 300 بازدید نظارتی در سطح استان انجام شده است.

,

فلاحی افزود: در 15 نقطه از جاده‌های استان اردبیل و در 30 کیلومتری شهرهای گردشگر پذیر در استان با کمک بخش خصوصی ایستگاه‌های پذیرایی از گردشگران دایر شده که این اقدام در جهت کاهش تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز انجام شده است.

,

وی بیان کرد: در اولین روز سال جدید بازدیدهای میدانی از واحدهای اقامتی و مراکز خدماتی و گردشگری در سطح شهرستان‌های مشکین شهر و سرعین انجام گرفت.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل: امروز نیز برای بار دوم بازدید مفصلی از شهر سرعین انجام گرفت و از نزدیک در جریان کیفیت خدمات ارایه شده به مسافران قرار گرفتیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از اقامت بیش از ۲۷ هزار نفر مسافر در ایام تعطیلات نوروزی در اردبیل خبرداد.