بازدیدجانشین فرماندهی کل سپاه از مناطق سیل زده استان گلستان + تصاویر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با رسانه‌ای شدن عمق حادثه سیل در استان گلستان  برخی مسئولان  در تلاش هستند تا هر طور شده است برای بازدید میدانی و بدون واسطه خود را به محل این حادثه برسانند. آنان در تلاش هستند تا رو در رو با مردم صحبت کنند و در این شرایط بحرانی به ساکنان برای بهبود اوضاع دلگرمی بدهند. به تازگی تصاویری از حضور برخی از مسئولان در فضای مجازی منتشر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

یکی از این تصاویر ،تصویری است از سردار سلامی جانشین فرماندهی کل  سپاه، که  برای بازدید میدانی از مناطق سیل زده شهرستان آق‌قلا و صدور دستورات لازم برای امدادرسانی بیشتر به سیل‌زدگان در مناطق سیل زده حاضر شده است.این تصویر در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

,

, ,

تصویر دیگری هم از سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بالگرد به قصد سفر به مناطق سیل زده در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

,

, ,

گفتنی است؛ در پی بارش شدید در یک هفته گذشته اهالی و ساکنان استان گلستان سال نو را متفاوت تحویل کردند و حالا برای بهبود اوضاع و احوال زندگی خود نیازمند کمک و یاری مسئولان هستند.

,

انتهای پیام/

]
تصویری از حضور سردار سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه در مناطق سیل زده در فضای مجازی منتشر شده است. این تصویر در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.