ارسال اولین محموله سپاه روح‌الله استان مرکزی به مناطق سیل‌زده
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محسن گلشن زاده جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ ضمن تبریک سال نو گفت: به دنبال بارش نزولات آسمانی و وقوع سیل و ایجاد حوادث غیرمترقبه در استان‌های گلستان و مازندران برابر دستور ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای و دستور سردار فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه روح‌الله استان مرکزی وارد عمل شده و اولین محموله جمع‌آوری‌شده از کمک های کارکنان سپاه روح‌الله را به مناطق سیل‌زده اعزام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

گلشن زاده اظهار کرد: محموله جمع‌آوری‌شده از کارکنان سپاه روح‌الله به مناطق سیل‌زده شامل ۷۰۰ تخته پتو،۳۰ هزار قرص نان، لباس نو، مواد غذایی شامل کنسرو، نان  و انواع وسایل گرمایشی و ... آماده و  با دو دستگاه کامیون به مناطق سیل‌زده اعزام شد.

,

وی افزود: از مردم خوب استان مرکزی تقاضا داریم کمک‌های خودشان را به مردم سیل‌زده از قبیل پتو، مواد غذایی، پمپ آب کش، لباس نو و چادر را به پایگاه‌های مقاومت بسیج و نواحی سطح استان تحویل دهند تا در قالب کاروان کمک‌های استان به مناطق اعزام شود.

,

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی بسیج در این بحران وارد عمل شده و با استفاده از تمام امکانات و تجهیزات، علاوه بر انجام تعهدات خود در منطقه، تا رسیدن منطقه به آرامش و آسایش به فعالیت‌های خودشان ادامه خواهند داد.

,

انتهای پیام/

]
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از اعزام اولین محموله سپاه روح‌الله به مناطق سیل‌زده در استان‌های گلستان و مازندران خبر داد.