بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه فردا در منطقه مستقر می شوند/یگان های مهندسی نزسا چند پل در مناطق سیل زده احداث کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ سردار سرتیپ علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در گفت و گو با خبرنگارانپیرامون اقدامات انجام شده برای کمک به مناطق سیل زده توسط نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: از روز بیست و هفتم اسفند ماه که منطقه دچار بارندگی شدید بود یگان‌های ما اعم از گروه ۴۵ جوادالائمه ، یگان زرهی عمار و قرارگاه غدیر نیروی زمینی سپاه در منطقه حضور یافته اند و بحث راه گشایی مناطق سیل زده را به عهده گرفتند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,

وی افزود:  ما در حوزه راهگشایی و حل مشکل رانش زمین حضور فعالی داشتیم و یگان های نیروی زمینی سپاه در مناطق گرگان و آق قلا با تمام توان در حال خدمت رسانی هستند .

,

سردار پورجمشیدیان با تاکید بر اینکه هم اکنون تعدادی از قایق‌های ما و چندین اکیپ مهندسی نیروی زمینی سپاه شامل لودر ، بولدوزر و ماشین آلات سنگین در بحث کمک به مردم در حال انجام وظیفه هستند؛  یادآور شد : چند پل در منطقه توسط گروه ۴۵ جوادالائمه نیروی زمینی سپاه احداث شده تا مسیر عبور و مرور تسهیل شود .

,

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه  تاکید کرد : تعدادی خودرو کمرشکن تیتان برای انتقال ماشین آلات و ادوات سنگین به منطقه در حال انجام وظیفه هستند .

,

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه یگان‌های بالگردی ما نیز در منطقه حضور فعالی دارند ؛ تصریح کرد: از فردا یک ست کامل بیمارستان صحرایی برابر نظر مسئولین در منطقه مستقر خواهد شد و به انجام وظیفه و خدمت رسانی به مردم عزیز مناطق سیل زده خواهد پرداخت.

,

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با تاکید بر نقش آفرینی بارز و ویژه یگان های مهندسی نیروی زمینی سپاه در منطقه اضافه کرد:  یک گروه مهندسی نیروی زمینی سپاه برای کمک به مردم استان مازندران در بحث راهسازی به این استان اعزام خواهند شد .

,

وی با اشاره به تلاش مجموعه نیروی زمینی برای کمک به مردم عزیز استان گلستان و مازندران خاطرنشان کرد:  ما تا زمانی که مردم و مسئولین منطقه نیاز داشته باشند برابر فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در منطقه حضور خواهیم داشت و تلکیف خود می دانیم تا به فرموده مقام معظم رهبری عمل کنیم .

,

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در خاتمه گفت: نیروی زمینی سپاه حداکثر تلاش خود را خواهد کرد تا به بهترین نحو به مردم عزیز استان گلستان و مازندران خدمت رسانی کند و یگان های ما در این حوزه تمام تلاش خود را می کنند.

,

انتهای پیام/

]
سردار پور جمشیدیان٬معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه (نزسا) با اشاره به اقدامات نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل زده استان گلستان و مازندران گفت : از فردا یک ست کامل بیمارستان صحرایی در منطقه مستقر خواهد شد.