ترافیک نیمه سنگین بر جاده‌های استان کرمانشاه حاکم است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: در حال حاضر تمام راه های استان به علت بارش باران لغزنده است و بارش در سه راهی شهدا در اورامانات به صورت برف دیده می شود، اما هنوز زمین گیر نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی با تاکید بر اینکه مشکل خاصی برای تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه وجود ندارد، افزود: حجم ترافیک نیمه سنگین اما متناسب با لغزندگی جاده ها کند است.

,

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: به منظور پیشگیری از وقوع تصادفات و آگاهی بخشی به رانندگان در مقابل پاسگاه های پلیس راه به تمام خودروها بوروشورهای هشدار دهنده داده می شود.

,

سرهنگ حیدری با بیان اینکه حجم ترددها از رشد ۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل حکایت دارد، گفت: بر اساس آمار موجود تا امروز از میزان وقوع تصادفات در محورهای مواصلاتی استان کاسته شده است.

,

وی از نصب تابلو ها و بنرهای هشدار دهنده در سطح جاده های استان با درج اصلی ترین علل وقوع تصادفات در هر محور خبر داد و افزود: رانندگان در هوای بارانی فاصله طولی و سرعت مطمئنه را رعایت و همچنین از کمربند ایمنی ویژه کودکان برای پیشگیری از حوادث احتمالی برای آنها استفاده کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از وجود ترافیک نیمه سنگین در محورهای استان خبر داد.