آمادگی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برای مقابله با بحرانهای احتمالی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد باقری وند در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه نیروهای این شرکت برای مقابله با بحرانهای احتمالی آمادگی کاملی دارد اظهار کرد: با توجه به وضعیت جوی حاکم بر کشور و احتمال بارش و سیلاب این شرکت با تشکیل ستاد مدیریت بحران ضمن رصد لحظه به لحظه مدیریت و راهبری شبکه توزیع برق با تمام توان و آمادگی کامل نسبت به تأمین برق پایدار مشترکان اقدام کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اعلام آمادگی ستاد بحران و پدافند غیرعامل این شرکت گفت: در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی خاصی در روند تامین برق مشترکان استان زنجان وجود ندارد.

,

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان بیان کرد: همه تغییرات جوی استان رصد می‌شود و درصورت نیاز شرکت نوزیع نیروی آمادگی کاملی برابر هرگونه بحران خواهد داشت.

,

وی با اشاره به وضعیت زیرساختهای حوزه برق استان زنجان خاطر نشان کرد: برق رسانی استان زنجان از زیرساخت مناسبی برخوردار است.

,

باقری وند از شهروندان خواست درصورت پدید آمدن هر مشکلی در حوزه برق رسانی استان موارد و مشکلات شبکه برق را به سامانه فوریت‌های برق 12١ منعکس و با بردباری این شرکت را در تأمین برق مطمئن و پایدار یاری کنند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان از آمادگی کامل شرکت توزیع برق برای مقابله با بحرانهای احتمالی در استان زنجان خبرداد.