ارائه خدمات هلال احمر به بیش از ۱۶۰۰ مسافر نوروزی در البرز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، ناصر چرخساز گفت: با آغاز سفرهای نوروزی، طبق سال‌ های گذشته جمعیت هلال احمر استان البرز از تاریخ 28 اسفند تا 17 فروردین برای ترویج فرهنگ پیشگیری از حوادث و سوانح، معرفی اهداف و فعالیت‌های سازمان جوانان، به مسافران نوروزی خدمات امدادی، بهداشتی، فرهنگی و مذهبی ارائه می‌ دهند.
 
وی روز دوشنبه افزود: تا کنون یک هزار و ۶۲۴ مسافر در فضای دوستدار کودک، خیمه نماز و ایستگاه سلامت خدمات بشردوستانه و عام المنفعه دریافت کردند.
 
ناصر چرخساز اظهار داشت: در شش روز نخست طرح ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر استان البرز ۲۸۲خواهر و برادر از کانون‌های طلاب، جوانان، دانشجویی، دانش‌آموزی، غنچه‌ها و روستایی در 10 پست سراسر استان به مسافران خدمات ارائه کردند.
 
وی تصریح کرد: ۲۸۸  تن با مراجعه به ایستگاه‌های سلامت خدمات مشاوره‌ای در زمینه ایدز، اعتیاد و فشار خون دریافت کردند.
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز درباره خدمات اعضا گفت: ۴۲۵ کودک از آموزش و خدمات تفریحی و فرهنگی فضای دوستدار کودک استفاده کردند.
 
وی با اشاره به استقرار خیمه‌ های نماز در سطح استان بیان کرد: در این طرح ۱۴۹ نمازگزار به خیمه‌های نماز مراجعه و از اجرای برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و نماز جماعت بهرمند شدند.
 
چرخساز گفت: در مجموع ۱۳۳۱ کتاب، بروشور، نقشه، لوح فشرده، تقویم و غیره به مسافران اهدا شد.
 
این مقام مسئول درخصوص پویش بهبود رفتارهای ترافیکی اظهار کرد: تا کنون ۳۱۲ تن از هموطنان با پیوستن به پویش بهرفت، سفری ایمن را برای خود و خانواده تضمین کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
انتهای پیام/
,
]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از ارائه خدمات توسط ۲۸۲ عضو جوان البرزی به هزار و ۶۲۴ نفر از هموطنان و مسافران خبر داد.