یک جوان روستایی در سرپلذهاب غرق شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محبت جمالی نیا در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، از غرق شدن یک جوان سرپلذهابی خبر داد و گفت: این جوان که ۲۰ سال داشته و از از اهالی روستای قوچی باشی از توابع شهرستان سرپل ذهاب بوده در حاشیه یکی از رودخانه‌های فصلی مشغول چوپانی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد, سرپلذهابی, قوچی, سرپل, ذهاب,

وی افزود: این رودخانه فصلی پیش از این خشک بود و به دلیل شدت بارش‌های اخیر طغیان کرد و جوان مذکور را به کام خود کشید.

,

فرماندار سرپلذهاب خاطرنشان کرد: بر اثر بارش‌های شدید اخیر، آب در رودخانه مذکور جریان پیدا کرده و طغیان کرد و باعث غرق شدن این جوان شد.

, سرپلذهاب,

وی افزود: جنازه این جوان توسط اهالی منطقه پیدا شده و به بیمارستان و سپس سرد خانه منتقل شد.

,

جمالی نیا از مردم و مسافران نوروزی درخواست کرد تا پایان بارش‌ها برای پیشگیری از حوادث احتمالی از رفتن به حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند.

,

وی افزود: در روزهای گذشته تذکرات مکرر سازمان هواشناسی و ستاد بحران شهرستان هم بصورت حضوری و هم ازطریق رسانه‌ها، جهت عدم حضور مردم در حریم رودخانه‌ها داده شده که متأسفانه به دلیل عدم توجه به این تذکرات این حادثه اتفاق افتاده است.

, بصورت, ازطریق,

جمالی نیا بار دیگر به مردم شهرستان هشدار داد که طی امروز و روزهای آینده طبق گزارش و هشدارهای سازمان هواشناسی بارشهای شدیدی در سطح شهرستان اتفاق خواهد افتاد و لازم است مردم شهرستان به تذکرات و هشدارهای ستاد بحران توجه کرده واز حضور در حریم رودخانه‌ها و مسیلها جدا خودداری کنند.

, بارشهای, واز, مسیلها,

 

,

انتهای پیام/

]
فرماندار شهرستان سرپلذهاب از غرق شدن یک جوان روستایی از شهرستان سرپلذهاب در پی بارش‌های شدید و طغیان رودخانه‌های فصلی خبر داد.