۶۰ درصد پوشاک ایران را همدان تولید می کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت ناصری امروز در گفت‌وگو با نافع، با بیان اینکه در بحث رونق تولید و برای محقق کردن این شعار باید دولت از تولیدکنندگان حمایت جدی کند اظهار داشت: مواد اولیه و ماشین آلات و هزینه‌های بیمه جز مشکلات تولیدکنندگان است و اگر مدیران قدمی بردارند سال ۹۸ سال خوبی از نظر تولید خواهد بود.
وی افزود: دولت باید برای حمایت از تولید کنندگان و رونق تولید و برای واردات مواد اولیه و ماشین آلات سوبسید بدهد.
رئیس اتحادیه پوشاک همدان تصریح کرد: تولید کنندگان با سرمایه خود کار می کنند و روی پای خود ایستاده اند اما باید حمایت شوند تا مواد اولیه وارد شود و تولید کننده، توزیع کننده نشود.
ناصری خاطر نشان کرد: همدان در بحث تولید پوشاک جایگاه خوبی دارد و ۶۰ درصد پوشاک ایران همدان با افراد همدانی تولید می کند و این حوزه نیازمند حمایت جدی است.
وی با بیان اینکه گرانی دستمزد و افزایش هزینه بیمه باعث تعدیل نیرو میشود گفت: این شعار می‌تواند  در صنف ما محقق شود و به رونق تولید کمک کند.
رئیس اتحادیه پوشاک همدان تاکید کرد: ما نیروی توانا و خوبی داریم که می تواند در این حوزه به معنای واقعی کلمه رونق تولید را محقق کند و در این خصوص باید راهکار و تدبیری اندیشیده شود.
این تولید کننده پوشاک بیان کرد:  ما در همدان بهترین تولید کننده ها را داریم ولی ماشین آلات ما به روز نیست و برای رونق تولید نیاز به مواد اولیه داریم.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,
,
,
,
,
,
]
رئیس اتحادیه پوشاک همدان با بیان اینکه دولت باید برای حمایت از تولید کنندگان و رونق تولید و برای واردات مواد اولیه و ماشین آلات سوبسید بدهد گفت: همدان در بحث تولید پوشاک جایگاه خوبی دارد و ۶۰ درصد پوشاک ایران را همدان تولید می کند