علیمنصور از آبادان بردی شیرین تر از گز می آورد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ در ادامه بازی های لیگ برتر و در هفته بیست و سوم سبز پوشان اصفهانی امروز ساعت 17:45 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت آبادان می روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
شاگردان منصوریان که کشتی تیم خود را از انتهای جدول جدا کردند و در چند هفته اخیر بهتر کار کردند و روحیه تیمی خوبی دارند پای به این میدان می گذارند؛ این در حالی است که ذوبی ها کار سختی را در ادامه با توجه به فشردگی بازی ها و همینطور بازی هایشان در جام باشگاه های آسیا دارند.
,
 
,
ذوب‌آهن پس از 2 پیروزی دلچسب و یک تساوی با ارزش مقابل تیم‌های پدیده، استقلال خوزستان و سپاهان در هفته‌های گذشته،  در جدالی سخت و حساس  با توجه به فاصله تک امتیازی 2 تیم و جایگاه آن ها در جدول رده‌بندی قرار می گیرد.
,
 
,
صنعت نفت آبادان اما در هفته‌های گذشته عملکرد خوبی نداشته است و در 7 بازی قبلی خود 5 تساوی و 2 شکست در کارنامه خود ثبت کرده است؛ شاگردان سرجیو تنها یک امتیاز کم‌تر از ذوب‌آهن دارند و در این بازی به دنبال جا گذاشتن سبز‌پوشان هستند.
,
 
,
بیژن ذوالفقارنسب، فیروز کریمی و مجتبی تقوی 3 مربی نام‌آشنایی هستند که تا‌کنون سابقه سرمربیگری در هر 2 تیم را داشته‌اند؛ قاسم حدادی‌فر، مسعود ابراهیم‌زاده، زبیر نیک‌نفس و مجتبی مقتدایی، 4 بازیکنی هستند که سابقه پوشیدن پیراهن هر 2 تیم را در کارنامه خود دارند.
,
 
,
شاگردان منصوریان به سه امتیاز این بازی احتیاج دارند و با این برد می توانند اما و اگر ها را از تیم خود دور کنند و در فصلی که قهرمانی دور از دست آن هاست در نیمه بالایی جدول قرار گیرند.
,
 
,
داوران دیدار ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان
, داوران دیدار ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان,
 
,
این بازی از ساعت 17:45 روز یک‌شنبه و در ورزشگاه تختی آبادان آغاز خواهد شد که علی صفایی، محمد‌رضا مدیر‌روستا، محسن سلطانی، جواد رحیم‌زاده، محمد‌رضا تارخ و فرهاد مروجیداوران این دیدار خواهند بود؛حیدر شکور نیز ناظر داوری این بازی خواهد بود.
,
 
,
محرومان و مصدومان دو تیم
, محرومان و مصدومان دو تیم,
 
,
تیم ذوب‌آهن در این دیدار رحیم زهیوی و محمدرضا خلعتبری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما سبز‌پوشان در این بازی محروم ندارند؛ صنعت نفت نیز در این دیدار بازیکن محروم ندارد.
,
 
,
نتایج بازی‌های گذشته
, نتایج بازی‌های گذشته,
 
,
ذوب‌آهن در هفته قبل مهمان سپاهان اصفهان بود و در پایان با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید؛ شاگردان منصوریان با 4 پیروزی و 10 تساوی و 7 شکست و 22 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.
,
 
,
شاگردان سرجیو نیز در هفته گذشته برابر پیکان قرار گرفتند و در پایان با نتیجه یک بر یک متوقف شدند؛ صنعت نفت آبادان با 2 پیروزی، 15 تساوی و 5 شکست و 21 امتیاز در رده سیزدهم حضور دارد.
,
 
,
بهترین گلزنان دو تیم
, بهترین گلزنان دو تیم,
 
,
ارسلان مطهری و ماریون سیلوا هر کدام با 2 گل زده بهترین گلزنان تیم ذوب‌آهن هستند؛ در صنعت نفت آبادان نیز میلاد جهانی 4 گله است و طالب ریکانی 3 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
شاگردان منصوریان به سه امتیاز این بازی احتیاج دارند و با این برد می توانند اما و اگر ها را از تیم خود را دور کنند و در فصلی که قهرمانی دور از دست آن هاست در نیمه بالایی جدول قرار گیرند.