کشف 673 دستگاه مولد برق قاچاق از انبار یک شرکت در نظرآباد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سردار عباسعلی محمدیان روز دوشنبه گفت: ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و ارز، در بازدید ازانبار شرکت ها در یک شهرک صنعتی نظرآباد موفق به کشف کالای قاچاق شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی افزود: در بازرسی از انبار این شرکت تعداد 673 دستگاه مولد برق و تعداد 48 بشکه 220لیتری روغن مایع صنعتی کشف شد که همه این کالاهای قاچاق مربوط به کشورهای چین، ایتالیا،آمریکا وهند بوده که فاقد هرگونه مدارک گمرکی و قانونی بودند.
,
 
,
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش این محموله کالای قاچاق 30 میلیارد ریال برآورد شده است اظهار داشت: یک نفر در این رابطه دستگیر و انبار این شرکت بسته و پرونده پس از تشکیل جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
,
 
,
فرمانده انتظامی استان در خاتمه با اشاره به اینکه با قاچاق کالا حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا همواره یکی از اولویت های اصلی پلیس بوده و با برنامه ریزی و طرح ریزی عملیاتی، همه روزه محورهای مواصلاتی استان به منظور پیشگیری از قاچاق کالا مورد پایش و کنترل قرار می گیرد.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
در بازرسی از انبار یکی از شرکت های شهرک صنعتی نظرآباد، 673 دستگاه مولد برق و تعداد 48 بشکه 220لیتری روغن مایع صنعتی قاچاق کشف شد.