فراخوان موکب‌های اربعین در قزوین برای استقرار در مناطق سیل‌زده
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد کبودوند در گف‌توگو با  صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به پیام سردار قاسم سلیمانی و فراخوان ستاد عتبات عالیات کشور، موکب‌های عزاداری استان قزوین برای حضور در مناطق سیل‌زده آماده می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: آمادگی‌ها و هماهنگی لازم برای حضور در مناطق سیل زده توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین تدارک دیده شده است.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین عنوان کرد: سال گذشته نیز بعد از وقوع زلزله تلخ سرپل ذهاب، موکب های عزاداری با تمام امکانات و قوا در مناطق آسیب دیده حضور پیدا کرده و خدمات خوبی نیز ارائه کردند و این روال بدون شک در مناطق سیل‌زده استفاده خواهد شد.

,

وی بیان کرد: برخی از امکانات موکب‌ها به صورت سخت افزاری و زیرساختی بوده که بدون شک برای کمک بهآسیب‌دیده‌گان در سیل مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

,

 تأکید کرد: مسئولین موکب‌ها می‌توانند برای هماهنگی اعزام و اقدامات لازم با برادر خورشیدی مسئول ستاد مردمی اربعین هماهنگ شوند.

,

وی در پایان یادآور شد: مردم شریف استان قزوین نیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق سامانه *۲۳۳# (بخش اربعین) واریز و کمک‌های غیرنقدی خود را به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین به آدرس قزوین، خیابان ولیعصر کوچه طریقت تحویل دهند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین از فراخوان موکب‌های اربعین در استان قزوین برای استقرار در مناطق سیل‌زده خبر داد.