ارسال دومین محموله تجهیزات آبرسانی به مناطق سیل زده
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا جزء قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: دومین محموله تجهیزات آبرسانی شرکت آبفای استان زنجان برای مناطق سیل زده در غرب کشور شامل 2 کامیون تجهیزات آبرسانی و لوله‌های فولادی به استان ایلام ارسال خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: پیش از این نیز یک محموله‌، لوله‌های آبرسانی به مناطق سیل زده ارسال شده بود و شرکت آب و فاضلاب استان زنجان این آمادگی را دارد تا کمک‌های بیشتری به حادثه دیدگان سیل در کشور ارسال کند.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: برای امداد و آبرسانی سیار در مناطق سیل زده نیز اعلام آمادگی کرده ایم که در صورت اعلام نیاز نسبت به اعزام اکیپ حوادث‌، امداد رسانی و یا آبرسانی سیار در مناطق سیل زده اقدام خواهد شد.

,

وی خاطر نشان کرد: شرکت آبفای استان زنجان بر اساس آمادگی همیشگی که دارد همواره در صحنه های امداد و خدمات رسانی به مناطق حادثه دیده در کشور جزو دستگاه‌های پیشتاز استان است.

,

جزء قاسمی خاطر نشان کرد: در حال بر اساس تمهیدات اندیشیده شده آمادگی داریم تا کمک‌های خود را در سطح قابل قبول و اسرع وقت به مناطق خسارت دیده از بارش‌های اخیر ارسال کنیم.

,

انتهای پیام/

]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: دومین محموله کمک‌های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به مناطق سیل زده غرب کشور ارسال می‌شود.