ثبت 210 پرونده تخلفات صنفی در یک ماه گذشته در استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش نظارت بر اصناف فعال در استان زنجان اظهار کرد: در یک ماه گذشته نظارتها تشدید داشت که در با این نظارتها 210 پرونده تخلف به ثبت رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: با تشکیل تیمهای ویژه بازرسی با حضور رؤسای شعب تعزیرات حکومتی، بازرسی سرزده از فروشگاههای عرضه کالاهای اساسی ، آجیل و خشکبار، میوه و تره بار و غیره در زنجان انجام می‌شود.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان افزود: همچنین در راستای برخورد با تخلفات احتمالی، همه رستوران‌ها و غذاخوریهای سطح استان طی چند روز مورد بازرسی قرار گرفته و پرونده تخلفاتی برای تعدادی از این واحدها تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

,

وی با اشاره به اینکه 240 کیلوگرم گوشت فاسد از یک رستوران بین راهی  در استان زنجان کشف شد گفت: بازرسی از رستوران‌ها همچنان ادامه دارد .

,

ممیزی از بازرسی رستوران‌‌ها و غذاخوری‌های سطح استان توسط تیم بازرسی خبر داد افزود: این بازرسی‌ها به صورت سرزده انجام می‌شود و در صورت مشاهده تخلف برخوردها قانونی انجام خواهد شد.

,

وی افزود: طی بازدید سرزده از یک مجتمع رفاهی بین راهی در زنجان ، مقدار 240 کیلوگرم گوشت آماده مصرف که فاسد و غیربهداشتی بود کشف شد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: بلافاصله مراتب صورتجلسه، گوشت کشف شده با دستور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی در محل معدوم و پرونده واحد متخلف در شعب این اداره کل در حال رسیدگی است.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل حکومتی استان زنجان با اشاره به افزایش برخورد با تخلفات صنفی در استان زنجان گفت: در یک ماه گذشته در استان زنجان 210 پرونده تخلفاتی به ثبت رسیده است.