سرپرست جدید هلال احمر رشتخوار معرفی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ صبح امروز جلسه تودیع و معارفه ریاست هلال احمر شهرستان رشتخوار با حضور جمعی از مسئولین محلی و استانی در دفتر فرمانداری شهرستان رشتخوار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

خالقداد عرب فرماندار شهرستان رشتخوار در حاشیه این مراسم با تبریک روز ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل علیه السلام روز جانباز، گفت: نقش و جایگاه ویژه‌ای را که هلال احمر امروز با توجه به شرایط پیش آمده سیلاب در برخی از نقاط کشور ایفا میکند را مردم در این شرایط بیشتر پی می‌برند.

,

 

,

وی در ادامه افزود: امسال سالی است که شروع آن با حوادث طبیعی همراه بوده است، که این مسئله نیازمند توجه تجهیز و آموزش بیشتر امدادگران در پست های امدادی هلال احمر شهرستان رشتخوار را می‌رساند.

,

 

,

وی در ادامه با درخواست از توجه مسئولین هلال احمر استان در رابطه با نیاز بخش جنگل این شهرستان به تجهیزات و آموزش های بیشتر امدادی، گفت: با توجه به حادثه‌خیز بودن بخش جنگل شهرستان رشتخوار این نقطه از شهرستان نیازمند توجه تجهیز و تقویت بیشتر از سوی مرکز جمعیت هلال احمر استان است.

,

 

,

در ادامه حجت‌الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه شهرستان رشتخوار نیز با اشاره به اینکه عالم محضر خداست و باید در محضر خدا معصیت نکنیم، گفت: هدف امروز ما خدمت به مردم است، نه این که از بیت المال استفاده نابجا کنیم، باید خدا را در همه حال شاهد بر اعمال خود بدانیم.

,

 

,

امام جمعه شهرستان رشتخوار با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر از حساسیت خاصی برخوردار است، اذعان داشت: نیروهای هلال احمر همانطور که در آمادگی کامل هستند، همیشه باید آماده بمانند، همچنین در جهت نظارت و بررسی بر بودجه ای که در اختیار قرار می گیرد باید دقت لازم را داشته باشند.

,

 

,

در این مراسم از زحمات 3ساله ابراهیم رضا زاده تقدیر و طی حکمی از طرف مدیر کل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی سید علی حسین زاده به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان رشتخوار معرفی شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین محلی و استانی مراسم تودیع و معارفه ریاست هلال احمر شهرستان رشتخوار برگزار شد.