شاهچراغی: آمریکا سپاه را جهانی تر کرد/ دامغانی: تلاش می‌کنیم در کوتاه‌مدت مشکل مردم سیل‌زده را رفع کنیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، صبح امروز آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان به همراه دادستان استان، فرماندار سمنان و جمعی از مسئولان استان با حضور در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با فرمانده و جمعی از پاسداران سپاه استان دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تبریک روز پاسدار گفت: می توان ادعا کرد که دولت و ملت به وجود پاسداران افتخار می کنند .

,

وی اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه را اقدامی احمقانه عنوان کرد و افزود: آمریکا می خواست به خیال خود شری برساند اما سبب خیر شد و سپاه را که جهانی بود، جهانی تر کرد.

,

 نماینده ولی فقیه در استان سمنان در ادامه گفت: امروز مفتخریم با یک شاخه گل از تلاش ها و مجاهدت های پاسداران استان تقدیر کنیم و اعلام می کنیم که خود را پاسدار و حامی پاسداران می دانیم

,

حماقت آمریکا خللی در خدمات‌رسانی سپاه ایجاد نمی‌کند/ اهدای هزینه جشن روز پاسدار به مناطق سیل زده

, حماقت آمریکا خللی در خدمات‌رسانی سپاه ایجاد نمی‌کند/ اهدای هزینه جشن روز پاسدار به مناطق سیل زده,

حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در این دیدار در واکنش به تصمیم کاخ سفید و دولت مستأصل ترامپ مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های به‌اصطلاح تروریستی، این اقدام احتمالی آمریکا را محکوم کرد و گفت: اقدام ترامپ نشانه افول آمریکاست چراکه امروز اعتبار و ارزش خود را در عرصه بین‌المللی و میان ملت‌ها از دست داده است.

,

وی با بیان اینکه این دست و پا زدن ها به آمریکا کمکی نخواهد کرد، افزود: آنها می خواهند سپاه را تحت فشار قرار دهند که این کارها بی فایدست چراکه آثاراش جز همدلی بیشتر مردم با سپاه نیست.

,

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان  با تاکید بر اینکه حماقت ترامپ خللی در خدمات‌رسانی سپاه ایجاد نمی‌کند، اظهار کرد: سپاه بلکه عاملی برای تقویت روحیه نیروهای جان‌برکف مردم ایران می‌شود.

,

دامغانی با اشاره به پوشیدن لباس پاسداری برخی از مسئولان گفت: این افراد پاسداران، انقلاب اسلامی هستند که به واسطه اقدام نامحورانه آمریکا لباس مقدس پاسدار را بر تن کردند.

,

وی همچنین تصریح کرد: لباس پاسدار، لباس شهادت، ایثار و خدمت است و زمانی این لباس را در از تن در می آوریم که انقلاب به اهدافش در سراسر جهان رسیده باشد.

,

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه هر ساله در روز پاسدار جشنی برای پرسنل گرفته می شد، گفت: امسال جشن روز پاسدار را به احترام مردم استان های سیل زده برگزار نشد و هزینه اش به مناطق سیل زده ارسال شد.

,

وی با اشاره به خدمات رسانی نیروهای بسیجی و سپاهی در مناطق سیل زده بیان کرد: گروههای جهادی در همان اولین روزها در مناطق حضور دارند و به مردم سیل زده خدمات ارائه می دهند.

,

دامغانی با اشاره به سیل تخریبگر در پلدختر گفت: پلدختر نقش بی بدیلی در دفاع مقدس داشته اند و هویزه دوم نامیده می شود.

,

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان همچنین تصریح کرد: بخش غربی پلدختر به شدت آسیب دیده و به انباشتی از گل و لای تبدیل شده است.

,

وی با اشاره به خدمات رسانی 650 نفر از نیروهای بسیجی و سپاهی در پلدختر اظهار کرد: نیروها لایه روبی را شروع کرده اند و ظرف چند روز آینده تمام منازل و خیابان ها از گل و لای پاک سازی خواهند شد.

,

دامغانی که چند روزی است برای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان در مناطق سیل‌زده لرستان حضور دارد، با اشاره به برخورد محبت‌آمیز مردم پل‌دختر با نیروهای جهادی گفت: تلاش می‌کنیم در کوتاه‌مدت مشکل مردم آسیب‌دیده و سیل‌زده را رفع کنیم.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تاکید بر اینکه حماقت آمریکا خللی در خدمات‌رسانی سپاه ایجاد نمی‌کند، گفت: سپاه عاملی برای تقویت روحیه نیروهای جان‌برکف مردم ایران می‌شود.