حرکت امریکا در تروریست نامیدن سپاه بیش از پیش چهره نفرت بار خود رانشان داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، سعید شاهرخی صبح امروز در جلسه دیدار با فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه کج فهمی آمریکا و سر آنان از فرهنگ و نظام جمهوری اسلامی باعث شد برخلاف کارهای شان ثمراتی برای ما داشته باشد اظهار داشت: ما همان بسیجی سال ۵۹ هستیم که ماموریت هایمان عوض شده و همه ما پاسدار هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی افزود: پوشیدن لباس توسط نمایندگان در روح و جسم مردم اثر گذاشت و مردم یکپارچه شدند.
 استاندار همدان با اشاره به نقش بی‌بدیل سپاه خاطر نشان کرد: نوع نقش سپاه در مبارزه با ایادی استکبار و جنگ تحمیلی و غیر از جنگ و همچنین در عرصه های داخلی و خارجی واقعا بی نظیر و بی بدیل بوده است.
 شاهرخی ادامه داد: دشمن هم از این اقدامات سپاه و نقش بی بدیل آن عصبانی است و سپاه آنجایی که باید پنجه در پنجه نیروهای نظامی دشمن بیاندازد نقش پررنگی داشته است.

,
,
,

استاندار همدان با اشاره به اینکه سپاه در عرصه سازندگی بعد از جنگ با کمترین هزینه بزرگترین اقدامات را انجام داده است تاکید کرد: اثرگذاری سپاه است که موجب دلخوری و ناراحتی استکبار و آمریکا شده است.

,

 مقام ارشد اجرایی استان با اشاره به سفر مخفیانه و چراغ خاموش ترامپ به عراق گفت: هزینه سنگین در عراق و منطقه کردند اما سپاه و سردار سلیمانی تمام معادلات آنها را در منطقه به هم زدند.

,

 وی با اشاره به تلاش دشمن بعد از جنگ تحمیلی در راستای محدود کردن توان دفاعی جمهوری اسلامی بیان کرد: دشمن بعد از جنگ تحمیلی تلاش کرد که نتوانیم ابزار دفاعی تولید کنیم اما امروز صنعت دفاعی ما برگ برنده و برجسته است.

,

 شاهرخی تاکید کرد: آمریکا با حرکت غیر انسانی و غیر اخلاقی یک نهاد قانونی کشور که در چارچوب قوانین بین المللی عمل می کند را تحریم می کند و این نهاد را تروریست می داند اما با این اقدامات بیش از پیش چهره کریه آمریکا را نشان می دهد.

,

استاندار همدان با بیان اینکه سپاه محبوب بود و امروز در روح و مردم و جان مردم بیش از گذشته محبوب تر و عزیز تر خواهد بود افزود: دشمن ملت ایران را نشناخته و اقدام ترامپ موجب تقویت ملی و عزیز تر شدن  سپاه خواهد شد و سپاه گام هایش را به نمایندگی از ملت جدی تر بر می دارد.
انتهای پیام/

,
]
استاندار همدان در دیدار صمیمی با فرماندهان ارشد سپاه انصارالحسین ع استان همدان که پیش از ظهر امروز در سپاه استان برگزار شد گفت: آمریکا با حرکت غیر انسانی و غیر اخلاقی یک نهاد قانونی کشور که در چارچوب قوانین بین المللی عمل می کند را تحریم می کند و این نهاد را تروریست می داند اما با این اقدامات بیش از پیش چهره کریه آمریکا را نشان می‌دهد.