صادرات بیش از ۵۰ میلیون دلار از گمرک پلدشت طی سال ۹۷
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، منصور آیرم امروز در دیدار با مسئولان پلدشت با اشاره به میزان صادرات گفت: صادرات در گمرک پلدشت از ۱۵ میلیون دلار در سال ۹۲ به بیش از ۵۰ میلیون دلار در سال ۹۷ رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جمهوری خود مختار نخجوان افزود: کارهای خوبی در حوزه صادرات دارو و تجهیزات پزشکی، تراکتور و برگزاری چندین نمایشگاه در جمهوری خود مختار نخجوان انجام گرفته است.

,

وی در ادامه براجرای مدیریت واحد در گمرکات کشورمان تاکید نمود.

,

مهران صفری با اشاره به پایانه مرزی پلدشت گفت: باید با همکاری هم از تمامی ظرفیت های موجود در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و صادرات کالاهای کشورمان استفاده کنیم.

,

وی بر افزایش ساعت کاری گمرک پلدشت از ۸ ساعت به ۱۶ ساعت اشاره و تصریح کرد: نوروز امسال ۲هزار نفر از گمرک پلدشت تردد کردند.

,

فرماندار پلدشت افزود: با ساماندهی محیط داخلی پایانه مرزی و ایجاد زیرساخت های مناسب امیدواریم در راستای تحقق شعار سال گام های محکمی برداشته شود.

,

انتهای پیام/

]
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جمهوری خود مختار نخجوان گفت: صادرات در گمرک پلدشت از ۱۵ میلیون دلار در سال ۹۲ به بیش از ۵۰ میلیون دلار در سال ۹۷ رسیده است.