اخذ سند تفکیکی 1941هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: سال گذشته با پیگیری همکاران توانستیم 140 هکتار سند ثبتی و 280 هکتار سند تفیکیکی اخذ کنیم که در طول فعالیت شرکت بی‌سابقه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی اضافه کرد: در شهرک صنعتی افق ابهر که سالها مشکل سند وجود داشت نیز توانستیم 600 برگ سند تک برگی اخذ شد.

,

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان تصریح کرد: با توجه به اینکه اغلب واحدهای صنعتی برای رونق بخشی به فعالیت خود نیازمند اخذ تسهیلات بانکی هستند، لذا وجود اسناد مالکیت تک برگی برای وثیقه گذاری امری حیاتی محسوب می‌شود.

,

وی عنوان کرد: شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان بر اساس رسالت‌های خود تلاش می‌کند به موازات پیش بردن کارهای عمرانی و تامین زیرساخت‌‌ها در شهرکهای صنعتی، نقش حمایتی خود را نیز به درستی ایفا کند.

,

احمدی خاطر نشان کرد: هم اکنون 3 هزار و 163 هکتار زمین تحت تملک شرکت شرکهای صنعتی است که از این میزان 2 هزار و 431 هکتار آن در فاز عملیاتی بوده که تا‌کنون به میزان یک هزار و 941 هکتار سند تفکیکی اخذ شده است.

,

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان در پایان ضمن قدردانی از ارگانهای ذیربط در زمینه صدور اسناد مالکیت در شهرکها صنعتی گفت: خوشبختانه در سال گذشته تعامل خوبی با اداره کل ثبت اسناد استان داشتیم که امیدوارم این همکاری در سال جاری نیز با جدیت بیشتری ادامه داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه توانستیم 280 هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی سند تفیکیکی اخذ کنیم گفت: در حال حاضر برای یک هزار و 941 هکتار سند تفکیکی اخذ شده است.