اقدام وقیحانه امریکا موجب استحکام سپاه در جهان شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، پیش از ظهر امروز امام جمعه، فرماندار، نماینده مجلس شورای اسلامی، معاونین فرمانداری، بخشدار، فرمانده نیروی انتظامی، با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس دیدار کردند و حمایت همیشگی خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر,

حجت السلام و المسلمین جوکار، امام جمعه شهرستان قدس در ارتباط با اقدام نابخردانه دولت امریکا علیه سپاه، اظهار داشت: اعلام حمایت همیشگی و حمایت بیشتر از پاسداران انقلاب را اعلام می کنیم و اقدام اخیر وقیحانه و احمقانه آمریکا موجب محبوبیت و استحکام بیشتر سپاه در جهان، کشور و منطقه شده است و این ها از الطاف الهی است.

,

امام جمعه تصریح کرد: دشمنان با دست خودشان باعث نزدیک تر شدن ما به تشکیل انقلاب جهانی و ایجاد تمدن اسلامی می شوند و با این کارها به فرمایش رهبری قدم های بلندتری برای حضیض و اضمحلال خود بر می دارند. این اقدام موجب وحدت و انسجام بیشتر میان مردم، مسئولین و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

,

انتهای پیام/

]
حجت الالسلام و المسلمین جوکار گفت: اقدام اخیر احمقانه امریکا، محبوبیت و اسحکام سپاه را در جهان، منطقه و کشور بیشتر کرد و حمایت همیشگی خود را از پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می کنیم.