ترامپ سیلی محکمی از ملت ایران دریافت کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی عصر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با بیان اینکه سپاه یک نیروی مسلح  قوی و پرقدرت است اظهار داشت:سپاه یک نیروی مسلح است که عمده تاثیرگذاری آن در داخل کشور است از این‌رو تروریسم خواندن آن توسط آمریکا روی کارکرد و قدرت سپاه تاثیر ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی از تقویت اتحاد ملت ایران و مسئولان در پی حرکت نابخردانه آمریکا خبر دادو بیان کرد: این حرکت نابخردانه آمریکا سبب شد که یک همدلی وحدت و همگرایی در بین مردم  و نیروهای مسلح، نهادهای مدنی، لشکری و کشوری  ایجاد شود و همه تحت لوای مقام معظم رهبری با همدیگر یک دل و یک صدا از سپاه حمایت می‌کنند.

,

وزیر اطلاعات بیان کرد: در پی اقدام آمریکا  علیه سپاه همه اعلام کردند که "ما یک پاسدار هستیم" و این در واقع جانانه‌ترین سیلی بود که بر گونه ترامپ نواخته شد و یک پاسخ بسیار محکمی بود که ترامپ نه از سپاه، بلکه از تمام ملت ایران دریافت کرد.

,

علوی افزود: شاید اگر می‌خواستیم این سرمایه اجتماعی را تا این حد برای سپاه ایجاد کنیم به این سادگی امکان پذیر نبود.

,

وی با بیان اینکه با این کار ترامپ این سرمایه عظیم اجتماعی را پشت سر سپاه قرار داد گفت: نه این تحریم آمریکا بلکه  تحریم‌های ظالمانه گذشته  هر چند مدتی مردم را تحت فشار قرار داده ولی از نظر متحدان آمریکایی و کسانی که به این تحریم‌های آمریکا برای به زانو در آوردن ایران و ملت ایران چشم امید بسته بودند امروز خود آنها هم باورشان این است که این تحریم‌ها و فشارها، ملت ایران را به زانو در نمی‌آورد و  تلاشش‌های مذبوحانه آمریکا راه به جایی نمی‌برد.

,

وزیراطلاعات خاطر نشان کرد: ملت ایران محکم و قوی و با یک رهبر شجاع و مدبر راه خود را ادامه می‌دهد و به‌زودی تمامی این تحریم‌ها رنگ می‌بازد و رو سیاهی برای ترامپ و متحدانش می‌ماند.

,

علوی با بیان اینکه  از همین الان متحدان آمریکا در خفا به ما پیشنهاد مذاکره می‌دهند خاطر نشان کرد: متحدان آمریکا چون دیدند ترامپ با تمامی سر و صداها  نتوانست کاری کند در خفا به ما پیشنهاد مذاکره می‌دهند.

,

وی افزود:  این جمهوری اسلامی است که قدرت منشا گرفته از ایمان یک ملت با یک رهبری مدبر است و آمریکایی‌ها اگر بخواهند امنیت و ثبات استقلال سیاسی خود را تضمین کنند باید با جمهوری اسلامی همراه شوند.

,

انتهای پیام/ ط

]
وزیر اطلاعات با بیان اینکه ترامپ سیلی محکمی نه از سپاه بلکه از تمام ملت ایران دریافت کرد گفت: در پی اقدام آمریکا علیه سپاه همه اعلام کردند که "ما یک پاسدار هستیم" و این در واقع جانانه‌ترین سیلی بود که بر گونه ترامپ نواخته شد.