مردم ایران حامی تامین کنندگان امنیت کشور هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بوشهر در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام دولت آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این اقداام را موجب تقویت اتحاد بیشتر مردم دانستند.      

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

در بخشی از بیانیه بسیج دانشجویی پردیس علامه طباطبایی بیان شده است: رئیس جمهور آمریکا در اقدامی خصمانه و برخلاف عرف بین الملل نیروی مسلح رسمی و قانونی یک کشور را در لیست گروه های تروریستی قرار داد. اقدامی که شاید بیشتر  هدیه انتخاباتی ترامپ برای نتانیاهو باشد.

,

در ادامه این بیانیه آمده است: سپاه پاسداران که ریشه تروریست های آمریکایی را در عراق و سوریه خشکانده است و تمامی سیاست های ایالات متحده را در خاورمیانه از جمله سرنگونی بشار اسد و ساقط کردن دولت شیعی عراق را خنثی کرده، تبدیل به دشمنی بزرگ برای آمریکا شده است.

,

در بیانیه بسیج دانشجویی پردیس بنت الهدی صدر ضمن اشاره به نقض قوانین بین المللی اقدام دولت آمریکا عنوان شده است: آمریکا که تا چندی پیش علت ماندن در منطقه را مبارزه  با داعش می دانست، امروز برای ماندن در منطقه توجیهی جز تروریست اعلام کردن سپاه ندارد.

,

دانشجویان بسیجی پردیس بنت الهدی صدر در این بیانیه آورده اند: امنیت ملی یک کشور برای تک تک افراد آن کشور در بالاترین درجه اهمیت قرار دارد و مردم فهیم ایران، پشت تمام کسانی که تامین کننده امنیت ملی هستند خواهند ایستاد و این اقدام ترامپ نه تنها زیانی نخواهد رساند بلکه موجب محبوبیت بیشتر سپاه در داخل ایران و خاورمیانه و اتحاد بیشتر مردم خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بوشهر در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام دولت آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این اقداام را موجب تقویت اتحاد بیشتر مردم دانستند.