کسانی که وابسته امریکا هستند به عصای موسی اعتقادی ندارند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، حبیب الله شعبانی امروز در ششمین جشنواره جوان حضرت علی اکبر و تجلیل از پاسداران نمونه استان که پیش از ظهر امروز در سپاه انصار الحسین ع استان همدان برگزار شد  با اشاره به تربیت افراد در مکتب الهی اظهر داشت: خداوند به حضرت ابراهیم امر کرد که فرزندت را قربانی کن و اسماعیل نیز به پدرش گفت اَبَتِ افْعَلْ مَا تُؤْمَرُ ( پدر انجام بده انچه به ان مامور شده ای) و این منطق و اندیشه کسی است که در مکتب انبیای الهی تربیت و پرورش یافته است.
وی با اشاره به ماجرای حرکت امام حسین (ع)  و حضرت علی اکبر به  سمت کربلا و خواب دیدن امام حسین (ع) گفت: بعد از اینکه امام حسین خواب را برای علی اکبر تعریف کرد علی اکبر به جای اینکه بگوید برگردیم استقبال می کند و برایش حرکت در مسیر حق مهمتر از زنده ماندن ویا شهید شدن است.
نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: اگر کسی می خواهد که تربیت شود باید به انسان کامل وصل باشد و پای درس مکتب اهل بیت بنشیند. تربیت در کنار انسان کامل محقق می شود.
شعبانی افزود: اگر سپاه می خواهد در برابر امریکایی که ما را تحریم می کند، ما را در لیست تروریستی قرار می دهد بیاستد راهش این است که پای درس موسی بنشیند و به مکتب انبیا باور داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,
,
,


وی در ادامه بیان کرد: کسانی که در برابر امریکا کوتاه می آیند و وابسته امریکا هستند پای درس موسی ننشستند و به عصای موسی اعتقادی ندارند چرا که اگر اعتقاد و باور داشته باشند جای نگرانی نیست
امام جمعه همدان عنوان کرد: اگر به مکتب انبیا باور نداشته باشیم و بی اعتقاد باشیم دائما می گوییم بیچاره و بدبخت شدیم و اگرFATFتصویب نشود فلان می شود.

, ,
,
,


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در نیمه شعبان برخی کارهای ما حرام شرعی است تصریح کرد: امام زمان جوانانی همچون علی اکبر می خواهد. جوانانی که فکر و منطق علی اکبر و اسماعیل داشته باشند و این افراد باید تربیت شوند.
وی در ادامه با بیان اینکه شهدا ما جوان هایی بودند که با این طرز فکر در کنار امام تربیت شدند افزود: ما انسان نماز شب خوان،  خوب و صاحب کرامات زیاد داریم اما همچون علی اکبر کم داریم.
امام جمعه همدان گفت: اگر می خواهیم به درد امام زمان و خدا بخوریم باید مثل علی اکبر فکر کنیم و این تفکر به درد سربازی حضرت ولی عصر عج می خورد.
انتهای پیام/

, ,
,
,
,
]
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه کسانی که در برابر امریکا کوتاه می آیند و وابسته امریکا هستند پای درس موسی ننشستند و به عصای موسی اعتقادی ندارند گفت: اگر به مکتب انبیا باور نداشته باشیم و بی اعتقاد باشیم دائما می گوییم بیچاره و بدبخت شدیم.