کشف کالای قاچاق میلیاردی توسط پلیس زنجان/ افزایش مقابله با قاچاق کالا به منظور تحقق رونق تولید در استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش نظارت و کنترل خودروهای در ایست بازرسیها اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی ماموران انتظامی شهرستان خدابنده حین کنترل خودروهای عبوری موفق شدند یک دستگاه سواری پراید را در محور "بیجار- قیدار" شناسایی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی، خودرو را متوقف و در بازرسی از آن بیش از 6 هزار انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق را کشف کردند.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

,

وی در ادامه همچنین از کشف محموله میلیاردی سیگار قاچاق در زنجان خبرداد و افزود: 251 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق نیز به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال توسط پلیس آگاهی این شهرستان کشف شد.

,

سردار جهانبخش عنوان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی موفق شدند یک دستگاه سواری سمند حامل کالای قاچاق را در حوزه قیدار- بیجار شناسایی کنند.

,

وی افزود: ماموران خودرو را متوقف و در بازرسی از آن بیش از 251 هزار و200 نخ انواع سیگار خارجی قاچاق را کشف کردند.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده بیش از 2 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت‌: متهم دستگیر شده تحویل مراجع قضائی شد.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تشدید مقابله با قاچاق کالا در استان زنجان به منظور تحقق رونق تولید گفت: در این راستا دو محموله به ارزش 3 میلیارد ریال در زنجان کشف و ضبط شد.