بیمارستان صحرایی تخصصی نیروی دریایی سپاه در هویزه افتتاح شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب ؛ سردار حسین سلامی ظهر امروز با حضور در یادمان شهدای هویزه با مردم سیل زده که در این مکان اسکان یافتنه اند، دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در بدو ورود به یادمان شهدای هویزه مورد استقبال عشایر سیل زده خوزستان قرار گرفت و با حضور در گلزار شهدای هویزه به مقام شامخ شهیدان کربلای ایران ادای احترام کرد.
,
 
,
سردار سلامی همچنین بیمارستان صحرایی شهدای نیروی دریایی ندسا را که دارای بخش‌های تخصصی، اورژانس، اتاق عمل، درمانگاه زنان، بخش داخلی، آزمایشگاه است و جهت خدمت رسانی رایگان به اهالی منطقه برپا شده ، را افتتاح کرد.
,
 
,
وی در حاشیه این بازدید در جمع عشایر عرب خوزستان عنوان کرد: مقاومت مردم غیور هویزه الگویی برای تمامی دوست‌داران نظام و انقلاب بوده که جا دارد از صبوری و همراهی مردم منطقه در بحران جاری قدردانی کنیم.
,
 
,
سلامی اظهار داشت: تروریست خوانده شدن سپاه از سوی رئیس جمهور آمریکا، افتخاری بزرگ برای ماست.
,
 
,
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: ترامپ بداند مانند گذشته هیچ غلطی نمی تواند بکند.
,
 
,
سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان و سردار جزایری فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه، سردار سلامی را در این مراسم همراهی کرده اند.
,
 
,
به گزارش رهیاب؛ جاری شدن سیلاب از سوی سد کرخه موجب زیر آب رفتن بسیاری از شهرها و روستاهای نیمه غربی و جنوبی خوزستان شده است.
,
 
,
هم اکنون 450 نفر از مردم دشت آزادگان که دستور تخلیه منازل خود را گرفته بودند، در یادمان شهدای هویزه اسکان داده شده اند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
سردار سلامی همچنین بیمارستان صحرایی شهدای نیروی دریایی ندسا را که دارای بخش‌های تخصصی است افتتاح کرد.