تجمع اهالی روستاهای پایین دست سد چندیر جرگلان مقابل سد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، واحد خالدی عضو شورای شهرستان رازوجرگلان و عضو شورای بخش جرگلان در این باره گفت: مردم از مسئولین سد چندیر به دلیل رهاسازی بیش از حد آب که پل های موقت ساخته شده را خراب می کند به سطوح آمده و در مقابل سد تجمع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک, ، , واحد خالدی عضو شورای شهرستان رازوجرگلان و عضو شورای بخش جرگلان در این باره , گفت: مردم از مسئولین سد چندیر به دلیل رهاسازی بیش از حد آب که پل های موقت ساخته شده را خراب می کند به سطوح آمده و در مقابل سد تجمع کردند.,

وی افزود: اهالی روستاهای پایین دست از جمله قره پالچق، قزل ، کرپشلی پایین و کیلوپنجه چندین بار پل موقت برای عبور و مرور احداث کردند اما آب سد هر بار پل ها را خراب کرد.

,

عضو شورای شهرستان راز و جرگلان تاکید کرد: بیشتر خرابی ها در شب اتفاق می افتد چراکه شب ها رهاسازی آب دوسه برابر می شود.

,

خالدی افزود: در سمت دیگر رودخانه چندیر بعد از سد ۸  روستای قزل، قره پالچق، کرپشلی پایین، کیلوپنجه، اشتوت بالا، حبک، آیرقایه، کلاته های نصر بردن، خیر آباد، ایپکلی و... نیز وجود دارد که داراری نزدیک به ۳ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت است که با آب سد دست و پنجه نرم می کنند و تمام نگرانی آنها هر روز عبور از آب رهاسازی شده سد است .

,  .,

وی با بیان اینکه ما درک می کنیم که باید به ناچار بخشی از آب سد راه سازی شود اما درخواستی که داریم این است که پل هایی برای عبور و مرور اهالی احداث شود تا مردم در رفت و آمد به مشکل بر نخورند و بتوانند نیازهای روزانه خود را تامین کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

, /]
تعدادی از اهالی روستاهای پایین دست سد چندیر جرگلان در اعتراض به رها شدن آب سد و خراب شدن پل های موقت عبور و مرور در مقابل این سد تجمع کردند.