سپاه خار چشم دشمنان این نظام و انقلاب است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ به دنبال اقدام آمریکا در تروریست خواندن سپاه، روسای همه ادارات شهرستان فارسان ازجمله دادستان، فرماندار و روسای سایر ادارات و  امام‌جمعه در سپاه ناحیه با پاسداران شهرستان دیدار کردند.

امام‌جمعه شهرستان در این دیدار گفت: تابه‌حال ندیده بودم که همه ادارات این‌گونه صمیمانه و از روی محبت قلبی به دیدار پاسداران بیایند و این حرکت نشان می‌دهد که اقدام احمقانه و نسنجیده رئیس‌جمهور نادان آمریکا نه‌تنها سپاه را منزوی نکرده بلکه باعث شده تا انسجام ما با سپاه بیشتر شود و علاقه همه ما به سپاه بیشتر از قبل باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,



,
,
, ,

وی تصریح کرد: این حرکت دشمن نشان داد که سپاه اگرچه برای ما دلسوز و در کنار مردم ما است اما خار چشم دشمنان این نظام و انقلاب است. این اقدام نشان داد که سپاه در مسیر درست است و ما نیز باید در کنار سپاه به همین مسیر ادامه دهیم و از همین‌جا به دشمنان اعلام می‌کنیم که همه ما یک سپاهی هستیم و آمریکایی‌ها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

,




 

,
,
, ,
,

در ادامه سرهنگ حمید یزدانی ضمن تشکر از همه حاضران در جلسه گفت: سپاه همیشه در کنار این انقلاب و مردم بوده و از این به بعد نیز خادم و فدائی این نظام و انقلاب و ملت قدرشناس خواهد بود. وی بیان کرد: اینکه دشمن چنین کاری را انجام داده نشان‌دهنده عجز و ناتوانی اوست. البته اگر حوادث و جریانات غرب آسیا را دنبال کنیم خواهیم دید که دشمن عملاً ناتوان بوده و حوادث سوریه، عراق، افغانستان و ... نشان داده که هیچ‌گونه حرکت و اقدامی بدون جلب نظر سپاه ممکن نخواهد بود و عملاً آمریکائی‌ها قافیه را به سربازان جان‌برکف انقلاب باخته‌اند.

,




 

,
,
, ,
,

در پایان مرداس طاهری فرماندار شهرستان فارسان گفت: امنیت امروزی که ما در کشورمان داریم ناشی از عملکرد بسیار قوی و جانبازی‌های برادران عزیزمان در سپاه است. ما و سپاهیان همیشه باهم و در کنار هم خواهیم بود و انشالا در سال جدید به توانیم حداکثر توانمان را در اجرای دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر رونق تولید در کشور به کار ببندیم.

انتهای پیام/

,
,
]
امام جمعه فارسان گفت: این حرکت دشمن نشان داد که سپاه اگرچه برای ما دلسوز و در کنار مردم ما است اما خار چشم دشمنان این نظام و انقلاب است، این اقدام نشان داد که سپاه در مسیر درست است و ما نیز باید در کنار سپاه به همین مسیر ادامه دهیم.