تخلیه 50 درصد از منازل روستای "کلاته نو" در بردسکن
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم قاسم پور در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، اظهار داشت: براثر شدت بارش باران و وقوع سیل، روستای کلاته نو در محاصره سیل قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه50  درصد منازل مسکونی روستای کلاته نو که در معرض خطر سیل بوده اند تخلیه شده است، خاطرنشان کرد: همه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند و در محل روستای کلاته نو حضور دارند.

,

 سرپرست فرمانداری بردسکن همچنین تصریح کرد: علاوه بر اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران هم اینک نیروهای سپاه و انتظامی و دیگر نیروهای  امدادی برای کمک به خانواده‌های در معرض خطر سیل در این منطقه حضور دارند.

,

وی اذعان کرد: بارش باران از دیروز تاکنون در بردسکن تداوم داشته و بیشترین حجم آن به میزان ۸۰ میلیمتر در شهر مرکز این شهرستان ثبت شده است.

,

قاسم پور با اشاره به انسداد جاده بردسکن - شهرآباد عنوان کرد: مسیر جاده تعدادی دیگر از روستا‌های این شهرستان نیز بسته شده است لذا مردم از رفت و آمد‌های غیرضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام /

,
,
]
رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران بردسکن از تخلیه 50 درصد از منازل مسکونی روستای کلاته نو در این شهرستان خبر داد و گفت: نیروهای سپاه و انتظامی و دیگر نیروهای امدادی برای کمک به خانواده هایی که در معرض خطر سیل قرار دارند حضور دارند .