تهیه ۲۶ هزار بسته نوشت افزار برای دانش آموزان سیل‌زده
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی کلانتری در گفت‌وگو با صاحب نیوز با بیان اینکه سیل در برخی از استان‌های کشور خسارت‌های متعددی را ایجاد کرد و شرایط عادی زندگی را از مردم گرفت، اظهار کرد: خانه‌های سیل‌زدگان به‌زودی ساخته نمی‌شود، اما روحیه‌ این کودکان و دانش آموزان را با ایجاد برنامه‌هایی فرهنگی عوض کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
عضو مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی گفت: نیروها به مناطق سیل‌زده اعزام ‌شدند و مدارس و مهدکودک‌ها را از گل‌ولای تمیز می‌کنند که البته مدارس موقتی در حال آماده‌سازی است و طلبه‌های برادر و خواهر برای حضور در بین دانش آموزان به مناطق سیل‌زده اعزام می‌شوند.
,
 
,
وی افزود: بسته‌های نوشت افزار در قالب مداد رنگی، دفتر نقاشی، خمیر بازی و اسباب‌بازی از جمله محصولات فرهنگی است که برای دانش آموزان سیل‌زده ارسال می شود.
,
 
,
کلانتری همچنین با بیان اینکه هفت هزار بسته نوشت افزار برای دانش آموزان سیل‌زده گلستان اعزام شد، تصریح کرد: پس از بازگشایی مدارس بسته‌های موردنیاز برای استان‌های لرستان و خوزستان هم ارسال می‌شود.
,
 
,
وی ادامه داد: طبق آمار آموزش‌وپرورش 700 هزار دانش آموزان در مناطق سیل‌زده حضور دارند و ما تاکنون حدود 26 هزار بسته را آماده کردیم، در حال حاضر شناسایی انجام می‌شود که توزیع به‌صورت دقیق و عادلانه باشد.
,
 
,
عضو مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی در پایان بیان کرد: مردم می‌توانند کمک‌های خود را به مجموعه نورباران اصفهان را تحویل دهند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
۲۶ هزار بسته نوشت افزار برای دانش آموزان سیل‌زده استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان تهیه و بخشی از آن‌ها اعزام‌شده است.