رضا کریمی به عنوان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اردل معرفی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، صبح امروز با حضور محمود کیانی فرماندار شهرستان اردل و دکتر حسینعلی سلطانی مدیر کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری آیین معارفه رئیس جدید دامپزشکی شهرستان  اردل برگزار شد و دکتر رضا کریمی  به عنوان رییس جدید شبکه دامپزشکی شهرستان اردل معرفی و از خدمات دکتر داوود  ربیعی ریاست قبلی این اداره قدردانی گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

 

, ,

محمود کیانی فرماندار شهرستان اردل  در این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش هایی که  دکتر ربیعی رئیس دامپزشکی شهرستان  اردل در مدت تصدی مسئولیت در این اداره داشته است؛خاطر نشان کرد:نگاه ویژه به دامپزشکی و توجه داشتن به مباحث سلامت غذا با منشا دامی در شهرستان بسیار حائز اهمیت است.

کیانی افزود:دامپزشکی نقش موثری در امنیت غذایی مردم ایفا می‌کند و در همین راستا تمام عملیات فنی از قبیل واکسیناسیون دام‌ها، شناسایی و حذف دام‌های آلوده توسط این شبکه انجام می‌گیرد.

وی  به وضعیت بهداشتی نگهداری دام و طیور در ساختمان ها و اماکن مسکونی اشاره کرد و آن را تهدیدی برای بهداشت و سلامت عمومی جامعه دانست و ‌افزود: قصور و یا سهل‌انگاری ناخواسته دراین زمینه، ممکن است باعث به خطر افتادن سلامت آحاد جامعه از طریق انتشار بیماری‌های مشترک بین انسان و دام شود.
 
انتهای پیام/

, .,
,
, .,
,
, .,
,
]
مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال وبختیاری طی حکمی دکتر رضا کریمی را به عنوان رئیس جدید اداره دامپزشکی شهرستان اردل منصوب کرد.